Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Tomislav Čubelić Negro bar: Kafić pun oružja u kojem nema crnih misli
Naši kafići Piše: Dalmatinski portal

Negro bar: Kafić pun oružja u kojem nema crnih misli

Ime je nastalo iz interne zafrkancije, gledali smo prostor, komentirali smo da ima samo jedan prozor i da će u njemu biti mrčina

Krajem godine Negro bar će obilježiti peti rođendan, a ovaj kafić u Fra Boninoj ulici na Spinutu vrlo je brzo stekao status poznatog okupljališta, da se sad ne bacamo izrazima tipa 'kultni'.

Nakon što je nekoliko godina bio voditelj programa u Hot tune, jedne od oaza urbane glazbe u vremenima kada su se mnogi ugostitelji odlučili puštati muziku uz koje se 'zavijaju žarulje', Mario Božović je otvorio Negro bar.


- Ime je nastalo iz interne zafrkancije, gledali smo prostor, komentirali smo da ima samo jedan prozor i da će u njemu biti mrčina. Eto, tako je došlo to toga 'Negro'. Ali mogu reći da crnci očito negoduju kada prođu kraj natpisa... - govori nam Božović.

Interijer su sami osmislili, a za grafite je zaslužan šibenski writer Marko Svraka. Odmah na ulazu posjetitelje čeka zid s raznim oružjem, tu su srebrno obojeni pištolji, puške, noževi, mačevi...

- Mater mi se šokirala kada je prvi put vidjela, pa samo joj objasnio da je to blisko mlađoj generaciji, da rade selfieje uz taj zid. Inače, zanimljivo je bilo kada sam u Euroshopu napunio košaru s tim igračkama, zatražio R1 račun, a prodavačica se zbunila kada sam joj rekao ime obrta - Crna misao. Još da samo joj otkrio da je osnovan 11.9. bilo bi svašta, ha, ha...


Tri godine je u Negru kao konobar radio Antonio Milina koji svira gitaru s Dječacima ('bilo je suza kada je odlazio'), Kid Rađa je tu održao promociju albuma, a Batman 3000 spota, ali ne možemo reći da se radi o nekom hip-hop okupljalištu, više su orijentirani na mlade koji pohađaju nekoliko obližnjih srednjih škola i fakulteta.


Pitali smo Marija vidi li razliku između današnje mladosti i svoje generacije koja je izlazila vanka krajem devedesetih i dvijetisućitih.

- Kako ne. Više vam nema one rasprave po kafićima, onog deranja u kojemu se želi dokazati tko je u pravu. Sada odmah uzmu mobitel i proguglaju. Sve je zabilježeno i sačuvano. Jedanput sam ušao u kafić, bio je pun Negro, a ne čuje se nitko, svi gledaju u ekrane. Otišao sam do routera i ugasio internet, pa su počeli razgovarati...

Za kraj dodajmo da ovaj kafić drži proizvode Dalmacijavina. Ne samo da ih drži nego ih i 'gura', pa tako Fante nema u ponudi jer je tu Pipi, a za Coca Colu treba izdvojiti 14 kuna dok za domaću Orelu samo 10. 

Vaša reakcija na temu