Dalmatinski brend Pipi je na svojoj Facebook stranici objavio sliku dva muškarca na plaži kako se drže za ruku uz poruku: 'Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.'
Očekivano, objava je izazvala dosta komentara, a ovdje ćemo izdvojiti neke...
- Ja nisam prije kupovala Pipi, ali od sada budem. Svaka vam čast!
- Boli nas Pipi za ove šta ih sve boli, smeta, žulja... Živila ljubav!
- Ovoj dvojici pod hitno treba 'pipi'. A i vama.
- Više ne pijem pipi. Ciao!
- Vratite nam Anu.
- Super reklama, kapa dolje Pipi!
- A svi ovi zgroženi, sigurno polovica ih tipka komentare na mobitelu proizvođača ciji je glavni izvršni direktor jedan od ove dvojice sa reklame. Prelazite na Samsung?
- Bravo Pipi! Vidi se ta progresivna vrijednost cvijeta Mediterana Splita i Dalmacije, naspram zaostalosti ostatka! Split je progresivna Europa, a ne kako nego čudni ljudi govore Afrika sa strujom. To može samo Split, to može samo Dalmacija, to može samo Hajduk, to može samo Pipi! Živjela progresivna splitska ljibav koja živi taj dalmatinski temperament, i koja je sponzor Hajduku koji je oduvijek bio progresivan, liberalan i antifašistički klub. U inat dušmanima!
- Ja sam jedina osoba u Zagrebu koja je tu i tamo zbilja popila Pipi. Zbog vaše gluposti sad moram piti fantu. Bravo.