Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
OLIMPIJADA KULTURE KAŠTELA Objavljen natječaj za kreativce, cilj je povećati ponudu kulturnih i umjetničkih sadržaja

OLIMPIJADA KULTURE KAŠTELA Objavljen natječaj za kreativce, cilj je povećati ponudu kulturnih i umjetničkih sadržaja

Doznajte detalje

Objavljen je natječaj za kreativce koji bi trebali osmisliti sadržaje koji će biti dio programa 'Olimpijade kulture Kaštela' Cilj događanja je povećati ponudu kulturnih i umjetničkih sadržaja na području Ulice kako bi se povećali efekti razvoja i revitalizacije prostora Kreativne ulice - Ulice kaštelanskog Crljenka. Također, želi se i potaknuti nove obrtno-trgovačke sadržaje, uključiti lokalnu zajednicu za osmišljavanje sadržaja, identificirati potencijale baštine te podizati svijesti javnosti o važnosti razvoja i revitalizacije i potrebi uključivanja u procese.

- Pozivamo sve zainteresirane, kreativce amatere ali i kreativce profesionalce, na sudjelovanje u programu 'Olimpijada kulture Kaštela' kako bi mogli predstaviti svoje kreativnosti i kreativne radove. Prijave poslati na mail adresu: marica@kreativnadalmacija.hr ili ivana@kreativnadalmacija.hr. Prijaviti se može do 28. rujna, a informacije o odabiru objavit ćemo 1.listopada. Više informacija o Natječaju možete dobiti kod Marice Tadin na  091 5203416 i Ivane Milin na 091 5277796 - poručuju iz Rere.

Prijedlozi programa mogu biti: kraći i jednokratni, dugoročni i složeni te amaterski i profesionalni.

Prilikom opisivanja prijedlog programa treba sadržavati:

1. Naziv programa

2. Nositelj programa

3. Partneri u provedbi programa

4. Područje djelovanja koje pokriva program

5. Ciljevi programa (opći - za širi kontekst projekta Kreativna Ulica / posebni – za projektni kontekst)

6. Ciljne skupine

7. Dionici (Primarni – lokalni; Sekundarni – nacionalna razina, tercijarni - međunarodna razina)

8. Opis programa ( opisati konkretne programske aktivnosti i sastavnice, metodologiju rada i poveznice sa širim strateškim i strukovnim trendovima i prioritetima)

9. Razvojne faze programa (od 6 mjeseci do 5 godina)

10. Troškovnik programa

- Aktivnosti mogu trajati za cijelo vrijeme trajanja festivala (npr. kontinuirano u samo jednom prostoru), no preporučuje se da traju kraće od toga ili da budu višekratna ili jednokratna događanja. Ovisno o pristiglim prijedlozima izradit će raspored i na temelju toga odrediti konačan izbor aktivnosti - zaključuju iz Rere.

Vaša reakcija na temu