Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
OneLife Rally posjetio Korčulu i nagrađivanu Diamond Villu

OneLife Rally posjetio Korčulu i nagrađivanu Diamond Villu

Pokušavamo mlade ljude motivirati pričama o uspjehu, kazao je organizator Nick Papis

Okupivši čak 55 automobila s vozačima iz cijeloga svijeta, treći humanitarni OneLife Rally koji je ove subote krenuo iz Dubrovnika, skrenuo je s planirane rute do Malte kako bi posjetio Korčulu. Sudionici su tamo ugošćeni u superluksuznoj Diamond Villi Korčula, dobitnici Luxury Lifestyle Awards. OneLife Rally osim promocije našeg turizma i ljepota, ima i humanitarnu notu, pa je tako dio prihoda uplaćen dubrovačkom domu za nezbrinutu djecu Maslina. Karavanu s automobilima kao što su Lamborghini, Ferrari i McLaren, vrijednu 25 milijuna funti, prošle je godine putem medija pratilo čak 30 milijuna ljudi.

- Pokušavamo mlade ljude motivirati pričama o uspjehu koje mogu čuti od sudionika OneLife Rallya. Želimo ljudima dati nadu i ohrabriti svakoga da slijedi svoje snove i nikada ne odustane. Jedan je život i jedna je prilika koju imamo - ovom je prigodom rekao Nick Papis, organizator rallyja. 

Unatoč koroni koja nas je omela u još boljim rezultatima, dodao je Rudi Petrinec, poduzetnik i vlasnik Diamond Ville Korčula, za njih je godina počela sjajno. 

- Prestižna svjetska nagrada Luxury Lifestyle Awards, koja odaje priznanja najboljim svjetskim ekskluzivnim proizvodima i uslugama, u kategoriji Najbolja luksuzna vila u Hrvatskoj, nagradila je našu Diamond Villu. Kontaktirao sam organizatore OneLife Rallyja sa željom promocije Korčule kao destinacije, ispalo je da dijelimo istu filozofiju i prepoznali su da bi posjet Diamond Villi i Korčuli za njih bio sjajna prilika. Fotografije vile na društvenim mrežama u zadnjih su godinu dana imale doseg od preko 300 milijuna ljudi diljem svijeta - kazao je Petrinec. 

Potom je opisao i sami prestižni event koji je Korčulu stavio uz bok elitnim svjetskim destinacijama. 

- Gosti su ovom prilikom ponuđeni ekskluzivnim Perrier-Jouët Belle Epoque šampanjcima. Svoju su podršku i veliku pomoć u ovom eventu dali Chef Marko Gajski iz LD Restauranta, nagrađenog Michelinovom zvjezdicom, koji je uzvanike upoznao s najekskluzivnijim dijelom hrvatske gastro ponude pa je tom prilikom servirana plavorepa Kali tuna od čak 60 kila. Za logističku podršku pobrinuo se Port 9 resort, a gostima je posluženo i 500 stonskih kamenica - opisao je. 

Chivas brand ambassador Marko Benković sudionike je upoznao s prestižnim izdanjima Chivasa.

- Korčula svojom ljepotom i ponudom zaslužuje pažnju svjetskih medija koju je mnogo lakše pridobiti uz ovako zanimljive evente. Promidžbu prema svjetskoj javnosti, ali i prestižne goste koji će sigurno spomenuti što su ovdje vidjeli i doživjeli, svakako ćemo na dobar način iskoristiti. Osobno podržavam ovakve zanimljive evente, a sve to mnogo više vrijedi u ovoj sezoni koja nas je zbog pandemije koronavirusa ipak koštala mnogo gostiju i dobrog dijela prihoda. Na ovaj način Korčula je originalno prezentirana i kao automobilska destinacija koja ne ovisi samo o zrakoplovnim linijama. Skorom izgradnjom Pelješkog mosta, Korčula će biti još bliže Europi - kazao je Andrija Fabris, gradonačelnik Korčule. 

Vaša reakcija na temu