U moru vijesti o korona-krizi, nestabilnosti, neizvjesnosti i epidemiji koja je zaustavila svijet, dobro je podsjetiti se na pozitivne primjere domaćih tvrtki koje su imale spreman odgovor na krizu kao što je to učinila Optika Anda.
Uspjeh Optike Anda nije došao preko noći već kroz kontinuiran rast od 1999. godine kada su otvorili prvu optiku u Splitu na rivi, a 22 godine kasnije broje 32 poslovnice, više od 200 zaposlenih te su jedan od vodećih lidera na tržištu. Mladi menadžment, snažni duh zajedništva te progresivan i moderan pogled na poslovanje, zaslužni su za usvojenu filozofiju gdje je kupac na prvom mjestu. Upravo taj suvremeni pristup gdje se poslovanje prilagođava kupcu, rezultirao je time da je Optika Anda uslijed korona-kriza dočekala kupce spremnima nudeći im kompletnu uslugu na jednom mjestu. Ovdje možete provjeriti vid, izraditi naočalne leće ili odabrati naočale iz bogate ponude od preko 40 svjetskih brendova, a tehnološka razina i kvaliteta usluga omogućuje personaliziran pristup kupcu kroz njegov virtualni karton.
Korona-kriza dodatno je ubrzala proces masovne digitalizacije i prebacivanja na online platforme zbog kojih se još više ukazala potreba za provjerom vida.
- Mi smo uveli taj ‘fast medical fashion’ pristup po kojem smo jedinstveni, drugačiji. Briga o vidu danas je postala važnija nego ikad, osim trenutne pandemije, dugoročno nas očekuje i epidemija računalnog vida uzrokovana digitalnim stilom života. Naš cilj je da nastavimo podizati svijest o važnostima pregleda vida i kontrole dioptrije koja je u našim poslovnicama dostupna i besplatna za sve - istaknuo je izvršni direktor Optike Anda, Zvonimir Šimić.
Otvaranje 10 poslovnica u 10 gradova u 10 mjeseci najbolji je dokaz da je sve moguće kad imate viziju, strategiju i ljude s kojima hrabro koračate naprijed. Unatoč izazovnoj tržišnoj situaciji, u Optici Anda nisu davali otkaze, već su umjesto toga otvorili 60 novih radnih mjesta, a do kraja godine u planu je otvaranje novih 60 radnih mjesta. Modernizacija brenda vidljiva je i u medicinskom i oftalmološkom segmentu, koji je publici postao pristupačan i inovativan pa je tako i jedna od doktorica - influencerica oftalmologije na društvenim mrežama. U Optici Anda smatraju da dobar poslodavac privlači dobre radnike zbog čega su iznimno ponosni na svoju otvorenu internu i eksternu komunikaciju. Potiču radnu kulturu koja njeguje potencijal radnika i educira svoje zaposlenike kroz program Anda Akademije.
Što se tiče dugoročnih planova, Optika Anda pokazala je da je moguće živjeti hrvatski san te im je cilj nastaviti težiti izvrsnosti u svakom pogledu i ulagati u ljude koji su njihova najveća pokretačka snaga.