Pipi i njen kreativni tim iz agencije Imago Ogilvy 'poharali' su konkurenciju na prestižnim Danima komunikacija! Drugu godinu za redom nagrađeni su za vrhunske marketinške kampanje, nakon što su prošle godine dobili zlatni Effie koji se dodjeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata te nagradu MIXX - Best in Show za najbolju digitalnu kampanju i digitalne alate/platforme u području tržišnih komunikacija. Na najcjenjenijem komunikacijskom događaju u regiji i ove je godine od struke stigla potvrda izvrsnosti Pipi kao brendu i kreativcima iz Imaga te su im pripale tri prestižne IdejaX nagrade - zlato za kampanju Pipi Osijek u kategoriji Media Neutral, srebro u kategoriji Media Neutral i bronca u kategoriji Craft dizajn za Pipi razglednice te dvije MIXX nagrade, jedna u kategoriji Brand Awareness za kampanju Bezbrižni pozdrav s Jadrana, a druga u kategoriji Best Social za kampanju Pipi Balkon.
- Uvijek je za rad lijepo dobiti potvrdu struke. Pipi kao brend je jako lijepo prihvaćen, a raditi komunikaciju za njega je svakako i privilegija i odgovornost. Ono što se trudimo u modernom oglašavanju je probiti granice medija i napraviti nešto što neće izgledati kao reklama. Ljudi su danas izbombardirani reklamama sa svih strana i ako želiš da baš tvoja poruka bude zapamćena, jako je važno da način na koji ju šalješ bude drugačiji - izjavio je Darko Bosnar, kreativni direktor Imago Ogilvy reklamne agencije.
Stručni žiri sastavljen od najuglednijih profesionalaca iz digitalne industrije potvrdio je snagu i prepoznatljivost jednog od najjačih dalmatinskih brendova u kampanji Bezbrižni pozdrav s Jadrana koja je s deset različitih ilustracija opuštenih Pipi trenutaka 'zapalila' društvene mreže, a čije objave su imale doseg od 3,51 milijuna te engagement od 71.386 korisnika. Kampanja Pipi Balkon, u sklopu koje se tražila golišava djevojka koja se bezbrižno sunčala na svom osječkom balkonu i tako se savršeno uklopila u Pipi način života, medijskim objavama generirala je besplatan PR od 160.000 kuna.
- Ekipa iz Pipi tima uvijek se trudi biti aktualna i relevantna, a svoju inspiraciju traži u opuštenom ponašanju svojih potrošača, te u malim bezbrižnim momentima koji čine život zanimljivijim i otkačenijim. Pipi je nepretenciozan, simpatičan brand koji osvaja potrošače i nagrade svojim opuštenim i iskrenim pristupom. Ne boji se riskirati s komunikacijom ako je ona utemeljena u brandu, što na kraju uvijek bude primijećeno i pozitivno prihvaćeno - poručili su iz Imago Ogivlyja.
Velika i aktivna Pipi ekipa na digitalnim platformama sugerira kako su kampanje savršeno pogođene i prihvaćene od publike, odnosno potrošača koji se lako identificiraju s bezbrižnom filozofijom brenda. Pipi je u proteklih nekoliko godina, od pića koje je bilo tek zapamćen u kolektivnoj memoriji kao nekad popularno, svojom 'boli me Pipi' pričom postao jedan od najprepoznatljivijih i najpoželjnijih brendova pića s jedinstvenim načinom komunikacije.
- Pipi ekipa svojim je sjajnim reakcijama već potvrdila vrijednost ovih kampanja na društvenim mrežama, kako digitalnim tako i onim njima najdražima, a to su terase kafića. Sada je naš jedinstveni stil opet prepoznala struka i to nas čini iznimno ponosnima. Pipi je sve samo ne još jedno konvencionalno piće. Tradicija i imidž koji je imala prije obvezali su nas da napravimo nešto posebno, da (p)ostane dio pop kulture i da se Pipi kampanje iz 2019. pamte još godinama kao što pamtimo i one iz 80-ih. Pipi je doživio jednu malu renesansu u prodajnom i marketinškom smislu. Neobični smo, otkačeni, pomičemo granice i - boli nas Pipi - istaknula je direktorica Pipi marketinga Irena Lešković.