Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
PIPI GUZA RASTURILA Za vrhunske digitalne kampanje osvojili MIXX Awards i Balcannes

PIPI GUZA RASTURILA Za vrhunske digitalne kampanje osvojili MIXX Awards i Balcannes

Priznanje na Danima komunikacija

Protekli vikend prošao je u znaku izvrsnih Dana komunikacija u Rovinju, devetog izdanja najvažnijeg događaja u godini za profesionalce iz svijeta kreative i oglašavanja. Jedan od najvažnijih trenutaka svakako je dodjela nagrada najboljima u branši, a ponovno su dvije statue otišle u ruke Pipi, najprepoznatljivijeg regionalnog brenda bezalkoholnih pića.

Pipi i kreativni tim iz agencije Imago Ogilvy ocijenjeni su najboljim u kategoriji Coporate Social responsibility Campaign te im je za kampanju 'Pipi guza' dodijeljen MIXX Awards kipić. U jakoj konkurenciji, onoj za nagradu Balcannes, u kategoriji Non-alcoholic beverages osvojili su srebro za projekt #volitePipi. 

Podsjetimo, kampanja 'Pipi guza' je nastala kao spontan odgovor nakon što je jedan zagrebački salon ljepote organizirao tzv. nagradnu igru u kojoj su pozvali svoje Instagram pratitelje da na plažama fotografiraju 'žene koje nisu bile kod njih', uz prateću ilustraciju - sliku jedne opuštene stražnjice. Pipi je još jednom potvrdio da je apsolutni prvak u komunikacijskim reakcijama na društvenim mrežama pa je tako kao odgovor organizirana klasična Pipi nagradna igra u kojoj su pozvali sve žene da pošalju slike svojih stražnjica kakve god da jesu, jer svaka je dobra!


Instagram post naziva 'Guzica ne triba tretman nego šugaman' rezultirao je sa 169 prijava, organskim dosegom od gotovo 26.000 korisnika, preko 30.000 impresija i 1355 novih followera!

Pipi vizual s dva muškarca koja se drže za ruke dok se sunčaju na plaži na plaži također je izazvao brojne reakcije. Kampanja naziva #volitePipi generirala je višednevni 'hype', 50 medijskih objava, vrtoglavih 6386 novih followera i PR vrijednost od milijun kuna.

- Hvala stručnom žiriju što je još jednom prepoznao vrijednost naših komunikacija, vrijednosti koje zastupamo i koje zaista autentično pričamo već godinama. Dobre reakcije našeg communityja koji je sve veći prva su potvrda da radimo dobro, ali jednaka je čast kada to kažu i najveći marketinški stručnjaci. Naše nove dvije statue pridružit ćemo već brojnom društvu nagrada u vitrini i nastaviti jednako autentično, opušteno i iskreno pričati 'bolimepipi priču' u kojoj ima mjesta samo za dobre vibre i u koju su svi dobro došli - rekao je Luka Diel-Zadro, direktor uprave Pipi. 

Vaša reakcija na temu