Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović PULJAK OTKRIO BUBALU 'Podignut ćemo Splitski festival na razinu koju zaslužuje'

PULJAK OTKRIO BUBALU 'Podignut ćemo Splitski festival na razinu koju zaslužuje'

Estradni menadžer objavio je pismo gradonačelniku

Estradni menadžer Ivica Bubalo na društvenim mrežama je objavio pismo gradonačelniku Ivici Puljku i njegov odgovor oko Splitskog festivala. Sudeći po Puljkovom stavu, moglo bi doći do promjena.

'Poštovani gradonačelniče, ovo Vam pišem u dobroj namjeri. Iako ste relativno mladi siguran sam da pamtite da je Splitski festival bio najjači brand Splita uz Hajduka, Palaču, Marjan.

Gdje je sad i zašto, znamo svi, ali ajmo to prepustiti prošlosti.

Grad je vlasnik branda Festivala i snosi odgovornost za njega. U davnim vremenima Festival je u ime Grada organizirala gradska tvrtka 'Dalmacijakoncert'.

Njenim gašenjem, Grad se odlučio za dodjelu koncesije. Oblik u kojem je koncesionar Gradu trebao platiti pravo na organizaciju.

S obzirom na to da nitko 'nije' znao pronaći financijski interes za takvim oblikom, što znači da samostalno uprihođuje novac, a dio novca uplaćuje gradskoj upravi za koncesiju. Grad je, paradoksalno, plaćao koncesionaru da organizira Festival. U narednim godinama je ukinuo pojam 'koncesionarstva' i nastavio raspisivati natječaj za organizatora.

Nažalost, od trenutka izbora organizatora  nadalje nitko iz Grada ne vodi računa o Festivalu, ne štiti interes Splita u održavanju kvalitete branda.

Festival više ni blizu ne odražava interes publike i ne predstavlja ni blizu ono što je bio nekoć.  Nisu  se vremena promijenila, publika je i dan danas željna dobre pjesme, refrena, mediteranskog zvuka.

Pjesmu nije dovoljno čekati za stolom, dobre autore treba aktivno tražiti i pozivati na Festival, motivirati. Cijelu godinu...

S obzirom na to da uskoro istječe ugovor sa sadašnjim organizatorom predlažem Vam sljedeće:

Najvažnije je da vratite netragom nestao 'Festivalski savjet'. To je tijelo koje bi u kreiranju Festivala štitilo interese grada Splita, desetak stručnih ljudi iz glazbe, kulture, turizma... koji će dati smjernice, vršiti predrazgovore s mogućim organizatorima, a zatim raspisati natječaj znajući da će se na njega javiti ljudi koji jamče kvalitetu,  Napominjem da je 'Festivalski savjet' postojao sve do listopada 2008. godine, a zatim se nikad i nigdje više ne spominje.

Vrlo je važno da se ponovno uvede razdvajanje funkcija organizatora i umjetničkog direktora (s  jedinstvenim aranžerom u cilju povrata mediteranskog zvuka) ,novčane nagrade za prvoplasirane, čime bi se nagrađene ugovorom vezalo i za nastupe u svrhu promidžbe Splitskog festivala', pisao je Bubalo.

Puljak mu je odgovorio:

'Puno hvala na vrlo konstruktivnim i korisnim savjetima. Razmišljao sam na sličnom tragu i nadam se da ćemo uspjeti podignuti Splitski festival na razine koje zaslužuje'.

Vaša reakcija na temu