Studenti Sveučilišta u Splitu odlučili su postaviti Split na mapu domaćina važnih međunarodnih obrazovnih konferencija, te ponuditi svojim kolegama inovativne načine za napredovanje u području turizma, marketinga i hotelijerstva. Kao jedan od temeljnih ciljeva organizacije jest okupljanje mladih i budućih stručnjaka iz Hrvatske, Slovenije, Rumunjske, Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Sjeverne Makedonije radi stjecanja novih znanja i međusobnog povezivanja budućih lidera. Shodno tome, nastala je 'Split the Week' konferencija koja će se, zbog epidemioloških mjera ove godine održati online putem 27. veljače od 10 sati.
Prijave za sudjelovanje na konferenciji su besplatne, te dostupne na web stranici konferencije.
Konferencija obuhvaća tri sesije: Utjecaj influencera na razvoj turističke destinacije, Motivacija kao ključ uspjeha i Budućnost poslovnih događaja, a predači će biti Irina Tomić (direktorica marketinga i prodaje - 'Blue Bay Kotor'), Hana Hadžiavdagić Tabaković (influencerica i vlasnica marketinške kompanije 'Opet najljepša'), Smiljan Mori (osnivač i izvršni direktor 'BIG U Academy'; motivacioni govornik), Katarina Dropulić (vlasnica agencije 'Progress Media' za PR, osobni brending i poslovno savjetovanje), Rob Davidson (generalni direktor u 'MICE Knowledge') i Ozren Kovačević (manager/account direktor u hotelu 'Le Meridien Lav')
- Značaj samog događaja prepoznali su Sveučilište u Splitu, Studentski centar Split, Turistička zajednica grada Splita, te Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije koji podržavaju organizaciju događaja - poručili su organizatori.