Splitska scena sporo se pokreće. Koliko je umjetnika u 18 godina proizašlo iz Akademije za koje se danas, nažalost, ne zna? Oni su voljni raditi i izlagati, no strukture su tako određene da nemaju gdje. To je početni problem. Na sceni treba biti prisutan proces i progres, ona treba biti otvorena, a ne da se događa da samo par umjetnika prezentira jednu scenu. Dolazi do opasnosti da se prema tim umjetnicima i njihovim radovima određuju i drugi umjetnici. Scena treba biti definirana, ali i u stalnom pokretu.
- Umjetnost je najbolji odraz svijeta i svijesti. Umjetnik ili umjetnica odlučuje na koji način će to prezentirati: hoće li ići od društva prema umjetnosti, od umjetnosti prema društvu ili će predstavljati svoju zasebnu cjelinu. Kroz moju umjetnost - umjetnost koja se bavi samom umjetnosti, odnosno autonomijom slike - preispitujem svoju svijest, što je to slika i što treba slici da postane slika.
- Što se tiče kustosa i njihovog djelovanja na polju umjetnosti, potrebno je da energiju usmjere na to da se ne iskrivi slika o djelu umjetnika jer umjetnik je taj koji započinje i definira svoj rad, a time i umjetnost.