Prije svega bih htio reći, kad govorimo o sceni i podjelama, da moramo shvatiti da umjetnost nije samo likovna umjetnost, saloni i izložbe koje se održavaju u smislu neke likovne scene... Na kraju krajeva, i ta scena nije samo 'likovna', već je postala konceptualna, socijalno angažirana, ekološki angažirana itd. Scena je jedan sveobuhvatan prostor koji obuhvaća glazbena događanja, teatar i druga događanja koja imaju veze s tim područjem ljudskog djelovanja. Ako govorimo o umjetničkoj sceni, onda treba govoriti o svemu tome, a ako govorimo o likovnoj sceni, onda je pitanje koliko je ona likovna. U tom smislu došlo je do nekih podjela jer umjetnost je postala jedan dosta divergentan pojam, i u tom smislu postoje različite prakse koje se svrstavaju pod isti pojam. Tu dolazi do nekih neslaganja. S jedne strane te suvremenije prakse su istisnule one tradicionalne i došlo je do nekakvog sukoba. U svijetu manje, kod nas više jer smo mala sredina koja kaska za svijetom i onda je kod nas ta isključivost više naglašena. Međutim, ponekad su i poteškoće u životu motiv da idete naprijed. Svaka situacija može biti izazov.
- S obzirom da je umjetnost postala jedan divergentan pojam i čak se možemo pitati: je li i kako postoji umjetnost kao pojam? Tako se postavlja i pitanje: što je umjetnik i koja je njegova uloga? Osnovno je pitanje čime se čovjek točno bavi... Neki su umjetnici društveno angažirani i onda je njihova uloga slična onoj nekog političara. Netko se bavi svojom intimnom poetikom pa onda djeluje na ljude na jednoj sasvim drugoj razini. Dakle, različito je! Svaka osoba djeluje na svoj način. Ja stvarno ne znam gdje sam i u tom smislu ne mogu se smjestiti u neku grupaciju. Općenito, moje je djelovanje, i van umjetničkog, šaroliko. Djelujem kao profesor na Umjetničkoj akademiji pa tu imam kontakt sa studentima koji je meni jako vrijedan i važan jer mi dopušta da im u direktnoj komunikaciji, iako ih učim neke stvari kao što je slikarska tehnologija ili slikanje i crtanje, 'podvalim' puno toga: neke poglede na život za koje smatram da su ispravni i koji ih mogu inspirirati da budu bolje osobe. S druge strane imam to svoje slikarstvo koje je na neki način intimno. Uostalom, ja ne mogu radit nešto drugo.