Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
SPLITSKA UMJETNIČKA SCENA Natasha Kadin: Velika je razlika između institucionalnih i freelance kustosa
Splitska umjetnička scena Piše: 'Abeceda' 39. Splitskog salona

SPLITSKA UMJETNIČKA SCENA Natasha Kadin: Velika je razlika između institucionalnih i freelance kustosa

HULU Split i Dalmatinski portal daju riječ kulturnoj menadžerici i kustosici

Scena je u Splitu jako specifična… Rekla bih da scena ima neke žarišne točke, koje su fizičke poput HULU-a i UMAS-a; tu je i Dom mladih kao žarišna točka nezavisne scene. Na njoj su prisutne i ideološke podjele. Ne bih rekla da je homogena. Mislim da je scena vrlo perspektivna - to govorim iz iskustva predavanja na Akademiji, zato što sam u stalnom kontaktu s mladim umjetnicima. To su mladi kvalitetni ljudi i mislim da ima puno talenata u Splitu, no ovdje često ne mogu naći posao, ne mogu se dokazati u maloj sredini i odlaze. Neki se vrate, što je super, ali mnogi ne…

- Kad govorimo o kustosima, mislim da je velika razlika između institucionalnih i freelance kustosa jer je to jednostavno potpuno drukčija dinamika rada na izložbi i to se vidi na rezultatu. Imamo vrlo zanimljivih kustosa, no to je jedan termin na kojeg ljudi u gradu gledaju dosta čudno… Način na koji kustos i umjetnik surađuju su uvijek drugačiji. Mi (udruga Mavena) vrlo često radimo s mladim umjetnicima koji nemaju nikakvog ili imaju malo iskustva s postavljanjem izložbe, ili uopće s uobličavanjem vlastitog koncepta rada, i onda radimo s njima od početka. Postoji razlog zašto smo ga odabrali… Radimo s njima artist statement, na postavu izložbe, pomažemo u promociji, produkciji i post-produkciji rada i oni nam poslije obično budu zahvalni jer u tom procesu nauče sve stadije rađanja jedne izložbe. Ne bih rekla da utječemo na koncept rada, ali pomažemo prilikom koncipiranja samog teksta, to vrlo često radimo.

Vaša reakcija na temu