Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
SPLITSKA UMJETNIČKA SCENA Tonka Jelača Marijančević: Povjesničari umjetnosti imaju subjektivan pristup radu umjetnika
Splitska umjetnička scena Piše: 'Abeceda' 39. Splitskog salona

SPLITSKA UMJETNIČKA SCENA Tonka Jelača Marijančević: Povjesničari umjetnosti imaju subjektivan pristup radu umjetnika

HULU Split i Dalmatinski portal daju riječ kiparici

Mislim da se splitska likovna scena poslije rata raspadala. Prije rata ona je bila međunarodna, nije bila samo splitska. Bila je na širem prostoru, bilo je izložaba na ulicama, dvorovima, na rivi - pada mi na pamet i Ruža vjetrova. Od rata naovamo bili su to samo Splićani, mladi umjetnici i oni koji su zastupali nove tehnologije, video i sl., tako da smo mi koji radimo rukom, kipari i slikari, bili zapostavljeni i čak proglašeni passé. Takvi umjetnici su bili proglašeni drugom ligom, što nije u redu jer svi smo mi različiti i na toj različitosti treba graditi svu tu ljepotu… Jer mi ipak radimo za druge ljude, ne umjetnici za umjetnike, nego za širu masu i njima mi dajemo dušu, duhovnost, dio sebe…

- Povjesničari umjetnosti imaju subjektivan pristup radu umjetnika. Nemaju 'objektivu'. Ja sam sad kustos, meni se sviđa ovaj umjetnik s instalacijom, a ovaj koji radi skulpture, on mi se ne sviđa, njega neću...

Vaša reakcija na temu