Splitska scena postoji već dugo i konstantno se razvija dalje. Ona kao i svaka scena, umjetnička ili nekakva alternativna, ima svoje podjele zbog količine ljudi prisutnih na njoj. Nekako logično je da ne može imati potpunu homogenost i nijedna veća scena je nije mogla ni imati i nije mogla biti zajednička. Međutim, splitska scena opet ima nekakvu infrastrukturu pa bi se mogla dalje razvijati. Ali što se tiče podjele, ta podjela ponekad dolazi zbog financijsko-političkog konteksta, koji nema veze s odnosima samih umjetnika na sceni, nego je to, recimo, jedna 'viša sila' koja ipak utječe na mogućnosti same te scene. A scena opet može utjecati na 'višu silu' koja se odnosi na nekakve političke i socijalne odnose u gradu pa i u državi.
- Smatram da umjetnost i umjetnik apsolutno nikada neće ostvariti neku važniju društvenu ulogu. Znači umjetnik može na nekoj osobnoj razini kritizirati društvo, može preispitivati neke situacije u društvu, ali nikad nijedan umjetnik neće utjecati na društvo i na socijalno stanje u cjelini. On može dati samo jedan svoj pečat i komentar, kritiku, ali općenito smatram da je društvena uloga umjetnika na nekoj osobnoj razini društvene kritike, iako važna, u širem društvenom kontekstu apsolutno nebitna. Društvo uopće ne zanima što umjetnici misle i kako će oni reagirati na nekakve nepravde u društvu ili na nešto takvo. S druge strane, što se tiče favoriziranja i nefavoriziranja nekih umjetnika, to je normalno na svim scenama i opet ovisi o pojedincu koliko se on hoće ili neće nametnuti na sceni. S tim da čak i najfavoriziraniji, recimo da su to društveno kritički umjetnici, nikad neće utjecati na društvo, pogotovo ne na hrvatsko društvo, pa ni na ovo lokalno splitsko-dalmatinsko. Ali scena bi se unatoč tome trebala razvijati dalje i svojom količinom i raznolikošću pokazati da postoji. Jer ovo je ipak jedan od najvećih gradova na ovom dijelu Mediterana.