Na likovnoj sceni su se događale različite mijene, a mislim da je sada ova scena praktički, i kao tema koja je nametnuta sada na Splitskom salonu – 'split in the Split' ili 'split u Splitu' - doslovce takva. Trebalo bi tražiti nekakve korijene u povijesti i napraviti analizu stanja u likovnom svijetu koji se praktički od nastanka Akademije počeo cijepati. Desilo se nešto što, prema mom mišljenju, nije bilo dobro, a to je da su svi kadrovi iz Škole za primijenjenu umjetnost usisani u Akademiju. Temeljno, Akademija nije bila dobro pripremljena da bi počela rad, mislim da je napravljena preuranjeno, ishitreno i bez značajnih kapaciteta. Kasnije je nastao jedan apsolutni kaos u svemu i taj je rascjep danas evidentan na svim razinama. Što se mene tiče, svoje mjesto sam pronašao i dobro se osjećam u tome. Ne vidim nikakvih ugroza od bilo koga i mislim da se na ovom tržištu likovne umjetnosti, ako ga možemo prozvati tržištem, dobro snalazimo svi skupa, mada neki grintaju da nema, da neće biti… Umjetnost je nešto što je živo i moramo se prilagođavati općem stanju. Opće stanje je i u svijetu kritično, nije baš bajkovito.
- Umjetnik je kreator. Mi smo svi politizirani do krajnjih mjera, do krajnjih granica. Mislim da bi bez te politike naša uloga umjetnika bila minorna, ne bi bila značajna. Uloga umjetnika je jednaka ulozi jednog premijera. Mislim…