Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Tihana Runje: Kare mi se sviđa jer nudi različite stilove u kojima se svatko može pronaći

Tihana Runje: Kare mi se sviđa jer nudi različite stilove u kojima se svatko može pronaći

U našem rođendanskom okruženju pripremili smo brojne pogodnosti i akcije što je svima privlačno

Ljubav prema dizajnu probudila se kod vlasnice Salona namještaja Kare u Splitu Tihane Runje još za vrijeme studija, da bi se nakon desetljeća provedenog u inozemstvu, uglavnom u Francuskoj i Belgiji, odlučila u potpunosti posvetiti unutrašnjem dizajnu pa je tako završila i talijansku školu za dizajn Callegari, te surađuje na mnogobrojnim projektima u Hrvatskoj i inozemstvu. Slijedom dugogodišnje suradnje čelni ljudi tvrtke u Münchenu nude joj Kare design franšizu, jednu od glamuroznijih što se tiče salona namještaja u Europi. Tihana prihvaća suradnju i otvara Salon namještaja Kare u Splitu. Salon je brzo ostvario veliki uspjeh, te privukao klijente iz cijele regije svojom jedinstvenom ponudom, nudeći također uslugu kompletnog unutrašnjeg dizajniranja. Povodom 11-og rođendana Karea popričali smo s dizajnericom, koja uvijek ostaje vjerna svojem uvjerenju da projekt mora biti jedinstven, a ne kopija nekog drugog projekta i u sve što radi unosi jedan dio svog ležernog i buntovnog stila...

Kako je započela vaša Kare priča u Splitu?

- Kare je već prije bio u našem gradu i bila sam njihov kupac. Kada bi nešto sređivala, često sam upravo u Karea kupovala i jednom prilikom je došlo do teme da će se dućan zatvoriti ili promijeniti vlasnici, a kako volim interijere, meni je zvučalo zanimljivo i pomislila sam kako bi se mogla s tim baviti.

Kako ste se odlučili na taj pothvat obzirom da ste završili fakultete koji nemaju veze s ovim poslom?

- U međuvremenu sam završila dizajn interijera, dok me je put života odveo na skroz druge staze. Kao djevojka bila sam sportašica pa sam završila Kineziološki fakultet, onda sam magistrirala na Ekonomskom fakultetu, a nakon toga sam završila na interijerima i s tim se danas bavim. To mi je posao, hobi, nešto što ja volim. Samim time ovaj dućan mi je jedan moj veliki ured u kojemu volim boraviti i, kako se obično kaže, posao mi je ono što volim i radim sa smiješkom. Ima dana kada sam doslovce 24 sata u pogonu, ali uvijek imam satisfakciju kada vidim finalni proizvod i da je klijent zadovoljan.

Zašto ste se odlučili na Kare?

- Sam brend Karea mi se sviđa zato što ima u svojoj ponudi različite stilove u kojima se svatko može pronaći, a tako i cijenom. U ponudi imaju od minimalističkih komada do najkičastijih, od industrijskog dizajna do shabby chick, francuskog dizajna... Zato svatko tko dođe u naš dućan, može otići s nekim komadom. Ono što preferiram u svom dućanu je da bude butik, svako malo mijenjamo kolekcije jer ljudi vole pogledati što nudimo, to je draž Karea i samog dućana.

Od jučer je krenulo rođendansko slavlje...

- S obzirom na to da slavimo 11-i rođendan, a to je ujedno i moj sretan broj, spremili smo akciju za naše klijente, koja traje tjedan dana, a počela je 11. studenoga.

Što Splićani najviše traže prilikom uređenja svojih interijera?

- Split je oduvijek preferirao talijanski stil uređenja doma, gdje su zastupljene ravne linije i isto takav namještaj, međutim i kod nas su se počeli pratiti drugi trendovi pa nam je samim time industrijski stil uređenja prostora jako tražen, uvijek su aktualni Oxford kaučevi i kreveti. Namještaji od drva su jako aktualni za uređenje apartmana, no ne mogu nešto posebno izdvojiti jer, u krajnju ruku, Kare ima preko sedam tisuća artikala. Realno za izložiti sve artikle koje Kare ima trebalo bi napuniti cijeli ovaj Mall, tako da se uvijek trudimo izabrati tražene komade i novitete kako bi ih približili našim kupcima.

Što je aktualno ove sezone u uređenju interijera?

- Ove godine je najpopularnija kombinacija s rozim zlatom rose gold, od stolova, rasvjete i slično jer je to i u modi aktualno.

Radite na brojnim projektima...

- Radim interijere za stanove, poslovne prostore, lokale, apartmane, hotele i hostele i uvijek se trudim da svaki od prostora bude drugačiji i da spojim iskustvo nečeg što sam vidjela u inozemstvu. Dosta toga ide šablonski kod nas, ako je jedna stolica aktualna za par mjeseci, deset lokala ima takvu stolicu. Ja se nekako trudim svojim kupcima nametnuti nešto drugačije, nešto što nitko nema, to mi je poanta. Trudim se da uređenje bude i s dozom klasike kako moji klijenti nisu dužni svako malo mijenjati interijer zbog trendova. Volim vječne komade i ne volim slijepo pratiti trendove, nego da imaju dozu klasike, prirodnosti i ne volim neprirodne materijale. Kamen, koža i drvo me najviše privlače i do sada su svi bili zadovoljni i nadam se da će tako to i ostati.

Koliko moda utječe na uređenje interijera?

- To se sve prati jedno s drugim, sada baš ne vjerujem da se slijepo prate jedno s drugim, ali moda je danas nonšalantna, danas imaš rupicu na majici i to prozoveš moderno, tako je i s namještajem. Djeluje otrcanije, ali je interesantnije i prolaze stilovi kao što su shabby chick i industrijski dizajn. Isto je i u modi. Sve je nekako povezano, a ja volim pratiti i jedno i drugo, tako da sam sretna.

Kako je danas biti poduzetnica u Hrvatskoj?

- Užasno u smislu kada si žensko jer ti je sve teže. Znam da se sada mnogi muškarci ne bi složili s tim, međutim puno više ti to odmaže jer trebaš biti duplo upornija, obrazovanija da bi te shvatili ozbiljno. Još ako si atraktivna, više te gledaju, nego što te slušaju i to ti na duge staze ne pomaže. Kako sam dugo živjela izvan Hrvatske, nisam radila, bila sam majka i domaćica, pa sam sebi rekla neka makar studiram nešto što volim.

Danas možete birati čime ćete se baviti...

- Upravo tako. Sama država ti za posao ne daje nikakav poticaj, trebaš imati ogromne živce i upornost i veliku ambiciju da nakon tri mjeseca ne odustaneš. Danas ljudi nemaju novca, htjeli bi svašta za ništa, a to je nemoguće.

Kako ste i sami kazali situacija u državi nije nimalo laka. Kako napraviti za mali budžet nešto atraktivno?

- Ispraksirala sam se da za male budžete napravim nešto što izgleda kao s velikim budžetom i smatram da je to danas umjetnost. Najlakše je danas kada ti netko da otvorene ruke i neograničen budžet, a kada kreneš s malim i spušta se, to je iscrpljujuće. Živimo u takvoj situaciji da se treba duplo više pomučiti za nešto, nisam protiv rada jer i sami moji ukućani me rijetko vide kod kuće, ali nitko danas svoj rad ne može naplatiti onoliko koliko on zapravo vrijedi. Ljudi podcjenjuju tuđa zanimanja, ali oni ne znaju što čovjek radi 24 sata, a mnogi će se složiti da je i najljepše, ali i najteže raditi s ljudima. Sreća u svemu je što ovaj posao volim i imam svoj neki krajnji cilj, a to je zadovoljstvo mog kupca i kada su su ljudi oko mene ponosni na moj uspjeh.

Kako ste zadovoljni lokacijom vaše trgovine?

- Lokacijom sam zadovoljna i svima je dostupna, iskreno se nadam da će budućnost Malla biti bolja nego njegovi početci. Međutim ide sve bolje, tako da vjerujem da će sve doći na svoje. U krajnju ruku, ispred Karea uskoro stiže klizalište pa će ljudi svratiti i do nas.

Kakve planove imate za budućnost?

- Želja mi je raditi ovaj posao jednako uspješno kao do sada, raditi na što zanimljivijim projektima, izazovnim i da moj dućan uspješno djeluje. Uz to, zdravlje moje obitelji je na prvom mjestu želja za budućnost. Orjentirana sam na namještaj i dizajn.

Poruka za kraj...

- Pozivamo sve na naš 11. rođendan. U našem rođendanskom okruženju pripremili smo brojne pogodnosti i akcije što je svima privlačno. Eto prilike za naše sugrađane i njihove goste da odaberu nešto po nižim cijenama. Dočekat će ih ljubazno osoblje, što želim posebno naglasiti. Sretna sam što radim s ljudima koji vole svoj posao jer ovo nije posao prodavača nego mladih i ambicioznih ljudi koji vole dizajn i završili su škole, koji se unose u njega. Doći na posao i vidjeti im nasmijana lica, to nema nikakve cijene.

Vaša reakcija na temu