Tonči Huljić u srijedu navečer bio je gost 445. izdanja Podcast Inkubatora. S voditeljem Ratkom Martinovićem dotakao se brojnih tema, a u drugom dijelu emisije u kojem gledatelji postavljaju pitanja ponudio je vrlo zanimljive odgovore. Jedno od njih bilo je vezano za hrvatske izvođače koji bi bili hit i u inozemstvu.
- Mogu pričat samo o svojima. Petar Grašo je imao dogovorenu turneju s Davidom Essexom na 70 koncerata u Britaniji. Grašo ima glas, vrlo je autentičan, kompletan 'package'. Rozga bi odlično prošla u Europi, pogotovo u germanskim zemljama. Doris Dragović se dokazala, nije imala ambicije za takve stvari - rekao je Huljić, a zatim se posebno dotakao nastupa Doris Dragović na Eurosongu 1999. u Izraelu s pjesmom 'Marija Magdalena'.
- Takav oblik zvijezdomanije kada smo bili u Jeruzalemu. Bile su tematske večeri, uopće nije bilo dileme hoće li pobijediti ili ne, već samo koliko će je nahvaliti. Htjeli su nas diskvalificirati, dobili smo kaznene poene i morali smo se zadovoljiti četvrtim mjestom. U subotu je bilo finale, a u četvrtak su skandinavske zemlje na press konferenciji postavile pitanje diskvalifikacije. Normalno da je pobijedila Šveđanka koja je prije toga ostvarila zanimljivu karijeru porno zvijezde, a pjesma je bila replika ABBA-e. Hrvatska tad nije bila posebno politički prihvaćena u Europi, bilo je teško očekivati da će 2000. Eurosong biti u Hrvatskoj, a ne u Švedskoj.
Jedno od pitanja bilo je vezano za Jolu.
- Jole je nastao iz zafrkancije koja odlično korespondira sa životnim trenucima. On je nedvojbeno brand. Na puca na istu publiku na koju puca Magazin, Jelena i drugi izvođači. Svi imaju cilj i treba naći put da dođu do njega. To je pitanje kalkulacije i inteligencije. Ne možeš raditi muziku bez emocija.
Upitan je i koliko će još dugo postojati grupa Magazin.
- S Magazinom mogu raditi svašta, dokle god sam živ. Mogu se svi članovi promijeniti, ako ne budu mogli više stati na nogama, dovesti zamjenu, pomladiti bend, ali to ovisi o ljudima koji su u bendu. Imamo obiteljski odnos. Njihova se djeca baš i ne bave muzikom osim Kekovog sina. To može trajati dokle god sam ja živ.
Otkrio je i kako mu je talijanski pjevač iz Napulja Nino D'Angelo bio inspiracija za Madre Badessu.
- Ako se moram opet roditi, što znači da nisam u ovom životu dostigao vrhunac duhovnoj razvoja, volio bih se roditi kao Talijan i to baš dolje. Napoli, Sicilija, okružen kriminalom, prljavštinom, esencijalnim životom, preživljavanjem i iz toga raditi muziku. Obožavam talijanski i španjolski jezik, obožavam sve što je južnjački.
Odgovorio je i smeta li mu buka paunova u blizine kuće i gdje bi drugdje mogli živjeti osim u Splitu.
- Nigdje ne bih mogao živjeti osim Splita. Paunovi mi dođu u vrt, gadno vrište. Živim u centru grada, to je najviša točka u strogom centru grada, Gripe. Tu su se paunovi namnožili i vrlo su agresivni u glasanju. Paun je toliko prepotentna beštija, to je strašno, i ne možeš ga nikako pregaziti autom. Nevjerojatno kako pobjegne. Ja obožavam životinje, lud sam za životinjama. Primijetili smo da je toliko bahat. On ide sporo, ja ga trebam zgaziti... Misliš da si ga pregazio, a on je metar od tebe. Kako se deru, najranije ujutro, to je strašno. Kvart je bio poludio, digli smo bunu protiv paunova, ali opet ti ih je žao. Ne znam kako ih disciplinirati, kako im objasniti da budu malo tiši. Nemam načina. Ima ih sada šezdeset tamo, čudo.
Zanimljivo je bilo čuti zna li pet pjesama Lidije Bačić...
- Ne mogu nabrojati. Znam za pjesmu Viski. Svatko ima pravo na svoju karijeru. Ona pretpostavljam ima svoj put, mene taj put ne interesira. Želim joj svu sreću. Nisam siguran da je to ono što je ona htjela. Ima vokalne kvalitete koje omogućuju puno drukčiji oblik karijere. To znam jer je bila u konkurenciji da dođe u Magazin. Kada je Jelena otišla u solo karijere, Lidija je bila jedna od kandidatkinja za dolazak na njenu poziciju. Gledao sam da pjevačice Magazina imaju dozu seksipila, ali prikrivenog - zaključio je Huljić.