Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
U Galeriji Emanuel Vidović još uvijek možete razgledati izložbu Art meni 'Noštromo'
Kultura Piše: Dalmatinski portal

U Galeriji Emanuel Vidović još uvijek možete razgledati izložbu Art meni 'Noštromo'

Do 15. rujna

U Galeriji Emanuela Vidovića se do 15. rujna može pogledati izložba Art meni 'Noštromo'.  Organizator je Muzej grada Splita, urednik i autor fotografija u opsežnoj i bogato opremljenoj monografiji je umjetnički fotograf Damir Fabijanić, a autorica izložbe muzejska savjetnica Nela Žižić

Evo što je o izložbi napisala autorica:

'Dio radova se tematski i motivski dotiče mora i Mediterana pa tako i njegove flore i faune, bogomdanih izvora hrane za čovjeka. Dalmatinski naivac Eugen Buktenica je slikajući kamenu kuću s voćnjakom površinu slike oživio svuda razasutima crvenim plodovima trešnje, a Stipe Nobilo je u prvi plan svog kolorističkim plohama strukturiranog pejzaža postavio stablo masline. Slikarski konceptualac Matko Trebotić je proširio repertoar svojih zavičajnih motiva-simbola na rogač, jabuku i maslinu, a Mile Skračić je u sliku mediteranskim svjetlom oživljenih boja umetnuo slasnu mušulu. Vatroslav Kuliš se, privučen ljepotom kaćiperne ženke morskoga ježa, nakratko vratio figurativnom izrazu, a Gorki Žuvela se prepustio uživanju u oblikovanju tanane iglice od murano stakla i stvaranju dojma svjetlucanja i sluzavosti njene kože. Kuzma Kovačić je dao umjetničku važnost skromnoj srdeli tako što ju je postavio na maestralno obrađenu gipsanu krijestu vala, a Petar Dolić je modelirajući komarču od tirkizno-zelenog brušenog stakla zarobio i dio mora puštajući svjetlu da potakne njegovu fluidnost. Dalibora Stošića privukla je plošno-istanjena masa listova agave koji u njegovoj izvedbi poput pile paraju prostor svojim čeličnim zupcima. Joško Eterović se u svom visoko estetiziranom radu Oblutak poigrao s pojmovima prirodnog i artificijelnoga, apstraktnog i konkretnog pa tako dopustio mogućnost da u obliku, teksturi i boji skulpture pronađemo i oblutak s neke zamišljene morske plaže'.

Vaša reakcija na temu