Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
FOTO: U POTRAZI ZA NADARENOM DJECOM Međužupanijsko interdisciplinarno stručno vijeće

FOTO: U POTRAZI ZA NADARENOM DJECOM Međužupanijsko interdisciplinarno stručno vijeće

'Jednakost u ostvarivanju potencijala'

U svijetu preplavljenom tehnologijom, gdje STEM područja dominiraju obrazovnim diskursom, umjetnost ostaje jedinstveni most između emocija i kreativnosti, pružajući djeci priliku da otkriju tko su i što mogu postati. Upravo je ta moć umjetnosti bila u središtu Međužupanijskog interdisciplinarnog stručnog vijeća 'Jednakost u ostvarivanju potencijala – Odrastanje uz glazbu i ples', održanog na Svjetski dan djece, u Hrvatskom domu u Splitu.

U organizaciji Glazbene škole Josipa Hatzea, skup je okupio stručnjake osnovnoškolskog i umjetničkog obrazovanja kako bi zajednički odgovorili na pitanje: Kako djeci omogućiti jednakost u prepoznavanju i razvoju njihovih talenata u glazbenoj ili plesnoj umjetnosti?

Važnost umjetnosti u obrazovanju

Ravnateljica Glazbene škole Josipa Hatzea, Vesna Alebić, istaknula je kako učitelj ima moć ne samo prenijeti znanje, već i oblikovati budućnost djeteta. Podsjetila je prisutne da glazba i ples nisu luksuz nego potreba svakog djeteta.

Program skupa

Niz predavanja i praktičnih primjera pružio je sudionicima uvid u konkretne metode kako glazba i ples mogu postati integralni dio svakodnevnog obrazovanja:

Karmen Širović održala je predavanje o otkrivanju, kultiviranju i prezentiranju glazbeno darovite djece u osnovnoškolskim programima;

Sunčica Bandić podijelila je metode za sustavnu identifikaciju plesno darovite djece;

Ines Ivanovski naglasila je kako u svakom djetetu postoji talent – potrebno ga je samo prepoznati i njegovati.

Tanja Čudina Bratković i Hillary Karuza oduševile su praktičnom radionicom 'Kad bi instrumenti pričali Crvenkapicu', dok su Marita Nera Mimica i Vanga Lučev objasnile ključne korake u selekciji glazbenih talenata kroz prijemne ispite.

Ivana Šutić i Agneza Medić podijelile su kreativne metode rada sa zborovima, naglašavajući kako kolektivno muziciranje potiče zajedništvo i samopouzdanje kod djece.

Zaključci i inspiracija

Skup je zaokružen panel raspravom pod vodstvom psihologinje Željane Buntić Pejaković, gdje su sudionici naglasili kako glazba i ples ne samo da obogaćuju dječji život, već im pomažu u nošenju s izazovima suvremenog svijeta. U doba kada umjetnost biva potisnuta u drugi plan, važnije je nego ikad djeci pružiti kvalitetno umjetničko obrazovanje.
Poseban trenutak obilježila su djeca Glazbene škole Josipa Hatzea izvedbom energičnog flash moba, kojim su na dirljiv način zahvalili svim učiteljima i sudionicima skupa.

'Ovaj događaj nije bio samo edukativan, već i inspirativan podsjetnik na to koliko umjetnost oplemenjuje naše živote i koliko je važno ulagati u djecu – jer upravo su oni budući nositelji glazbenog i plesnog naslijeđa', poručuju organizatori.

Vaša reakcija na temu