Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
U tijeku Mala škola filmske kritike, sudjeluju mladi Splićani

Napisane kritike predstavit će se u Gradskoj knjižnici Marka Marulića 13. listopada

U tijeku je provedba projekta 'Mala škola filmske kritike 2', u organizaciji udruge Odjel za vizije produkcija.

Riječ je o radionici pisanja filmske kritike uz stručno vodstvo kritičara Slobodne Dalmacije Marka Njegića i filmskog producenta i redatelja Ivana Perića. Započela je 30. rujna projekcijom filma 'Kineska četvrt', redatelja Romana Polanskog u suradnji s Centrom za kulturu i cjeloživotno obrazovanje Zlatna vrata.

Radionica se nastavila u Školi likovnih umjetnosti Split. Ondje je sedam polaznika uz mentore radilo na svojim kritikama filma.

Predstavljanje napisanih filmskih kritika te ujedno zatvaranje radionice održat će se u srijedu, 13. listopada, s početkom u 16 sati u Gradskoj knjižnici Marka Marulića Split.

Organizatori ističu kako je cilj radionice edukacija mladih ljudi u području filmske umjetnosti i medijske pismenosti te usvajanje znanja o strukturi i analizi filmskog djela kroz poticajan grupni i samostalni rad.

Marko Njegić je od 2005. stalno zaposlen u Slobodnoj Dalmaciji. Bio je urednik popularnog časopisa Hollywood te suradnik Hrvatskog filmskog ljetopisa, Split Film Festivala i Festivala mediteranskog filma Split, kao i član Vijeća u kulturi za film i medijsku djelatnost Grada Splita. Sudjelovao je u FIPRESCI žiriju Motovuna i ljubljanskog LIFFea, bio je u žiriju FMFS-a na kojem je vodio i radionicu filmske kritike, zatim beogradskog FEST-a, Vukovar Film Festivala te Liburnia Film Festivala… Krajem 2014. objavljena mu je prva knjiga FILMoteka.

Ivan Perić filmski je redatelj i producent. Diplomirao je sociologiju na Filozofskom fakultetu te Film i medijsku umjetnost na Umjetničkoj akademiji u Splitu. Radio je kao organizator snimanja dugometražnog filma Milana Trenca - Ribanje i ribarsko prigovaranje (dobitnik 3 Zlatne Arene na Pula Film Festivalu). Bio je izvršni producent dugometražnog filma Danila Šerbedžije - Tereza 37 (Dobitnik 6 Zlatnih arena na Pula Film Festivalu). Producent je filma Bruna Pavića - Nulti krajolik (dobitnik 2 nagrade na Liburnia Film Festivalu, nagrada Ivan Martinac na Split film Festivalu i posebno priznanje na Festival of the Night, Bangkok). Producent je preko desetak kratkih i dugometražnih filmova višestruko nagrađivanih u Hrvatskoj i inozemstvu.

Program se odvija u organizaciji udruge Odjel za vizije produkcija te u suradnji sa Školom likovnih umjetnosti Split, Centrom za kulturu i cjeloživotno obrazovanje Zlatna vrata i Gradskom knjižnicom Marko Marulić Split. Projekt su financijski podržali Grad Split i Hrvatski audiovizualni centar.

Vaša reakcija na temu