Protekli vikend, obilježen Danom zaljubljenih, donio je zanimljive uvide u to kako Hrvati slave ljubav u digitalnom dobu. Wolt, vodeća platforma za dostavu u Hrvatskoj, realizirao je na Valentinovo i u 'vikendu ljubavi' rekordan broj narudžbi i dostava te zabilježio trendove i preferencije zaljubljenih parova diljem zemlje. Od klasičnih romantičnih gesta do iznenađujućih izbora, podaci otkrivaju da je ljubav u Hrvatskoj itekako živa!
Rast prodaje u kategoriji 'proizvoda za odrasle', s naglaskom na pomagala i preparate za podizanje strasti, igre za parove, zavodničke odjevne komade poput samostojećih halter čarapa i sexy donjeg rublja, pokazuje da Hrvati, uz klasičnu romantiku, rado istražuju i dodaju dozu pikantnosti svojim trenucima intimnosti. Budući je ovaj trend zabilježen i posljednje dvije godine za Valentinovo očito je kako pretplatnici Wolta u Hrvatskoj teško odustaju od svojih 'tradicionalnih' ljubavnih navika.
Slatki deserti, poput čokolada, kremastih kolača i torti su zadržali svoje mjesto na vrhu popisa najtraženijih artikala. Ruže su, i dalje, neosporni simbol ljubavi, iako raste i broj onih koji se odlučuju za tulipane. Naručivalo se od jednog cvijeta do posebnih cvjetnih aranžmana od kojih je najskuplji onaj u obliku srca sačinjen od 140 ruža.
Osim tradicionalnih poklona, mnogi su se parovi odlučili i za egzotičnu hranu, s naglaskom na sushi i asian fusion jela, odražavajući želju za novim i uzbudljivim iskustvima koje dijele sa svojim voljenima. Naravno, uz dobru hranu idu i birana pića. Po narudžbama u danima zaljubljenih najviše se naručivalo i poklanjalo luksuznija pjenušava vina i šampanjce, finija crvena vina te likere raznih okusa.
Zanimljivo je Woltovi podaci otkrivaju i neke neočekivane trendove. Primjetan je porast potražnje za proizvodima protiv prehlade, što sugerira da je dio parova, umjesto romantičnog izlaska, Valentinovo proveo u krevetu, boreći se s aktualnom prehladom ili gripom.
'Kupci danas sve više cijene svoje vrijeme i žele fleksibilnost u nabavi proizvoda. Naša misija je omogućiti im to iskustvo – brzo, jednostavno i pouzdano, uz raznovrstan i kreativan izbor.
Valentinovo je savršen primjer kako tehnologija može unaprijediti svakodnevicu i donijeti više prostora za ono što je uistinu važno – zajedničke trenutke s voljenima', izjavio je Marin Šušnjar, generalni direktor Wolt Hrvatska.
Wolt Gifting, nova značajka lansirana netom prije Valentinova, koja omogućuje slanje personaliziranih poklona, pokazala se kao pun pogodak i dodatno olakšala izražavanje ljubavi.
Osim za Valentinovo, ova opcija ostaje dostupna tijekom cijele godine.
Wolt je tijekom sedam godina rada u Hrvatskoj postao sinonim za brzu i pouzdanu dostavu te ključan partner lokalnim restoranima i trgovinama. Stalnim širenjem i inovacijama stvorene su nove ekonomske prilike i olakšan svakodnevni život Wolt korisnika, što potvrđuje više od 1,7 milijuna preuzimanja aplikacije i širenje usluga u više od 35 gradova.