Nakon prošlogodišnjeg spektakularnog takeovera Beograda, kada je HUGO na jednom mjestu okupio stotine pripadnika Gen Z generacije, brend je ove godine pomaknuo granice za stepenicu više. U 2025. Split, domaćin dosad najhrabrijeg HUGO eventa, je zablistao kao novo središte mode, glazbe i samopouzdanog izražavanja.
Više od tisuću uzvanika uživalo je u nezaboravnoj proslavi stila, zvuka i mladenačke kulture u kultnom klubu Porat. Večer je započela ulaskom kroz upečatljivu crvenu HUGO instalaciju, koja je označila početak senzornog putovanja – iskustva koje je u svakom svom dijelu slavilo HUGO-ove ključne vrijednosti: autentičnost, slobodu izražavanja i kreativnost bez granica.
Goste je na ulazu dočekao foto zid, a zatim su ih kroz niz tematskih zona vodili različiti doživljaji. U fokusu prve sobe bila je najnovija suradnja s kultnim njemačkim brendom Ljubav – kroz ekskluzivne majice i sweatshirt modele spajali su se moda, umjetnost i urbana kultura.
Uslijedila je 'Neon Art Room', prostor osvijetljen UV bojama u kojem su posjetitelji mogli snimiti savršeni selfie u retroreflektirajućem zrcalu, a soba 'Small World' ponudila je zabavni kontrast – optičke iluzije ureda u kojem gosti izgledaju kao divovi među minijaturnim namještajem.
Posebna zona bila je posvećena previewu nadolazeće jesenske kolekcije (Fall 25), dok su svi zainteresirani mogli istražiti i nove HUGO mirise na custom-made mirisnoj stanici – uz kolo sreće koje je donosilo razne nagrade.
Za glazbenu kulisu pobrinuli su se DJ Luton i DJ JOCK, dok je vrhunac večeri bila energična izvedba svjetske ikone elektronske glazbe Hot Since 82. Rasplesani Porat potvrđuje – ovo je bio jedan od najiščekivanijih događaja sezone.
Večer su dodatno obogatili influenceri i poznate osobe iz regije, uključujući Lazara Filipovića, Vladimira Gašića, Sandru Mladenović, Milu Stajkovac, Filarrija, Anastasiju Bulajić, Edija Hadžiahmetovića, Pavu Eleza, Janka Janića, Đanu Smajo, Amnu i Yilla Limanija, koji su na svojim profilima podijelili dojmove i trenutke sa zabave – od TikToka do Instagrama.
Događanju su prisustvovali i predstavnici najvažnijih regionalnih modnih medija, među kojima su Vogue Adria, ELLE Hrvatska, Journal.hr, Fashion.hr i Gloria, čime se dodatno proširila poruka brenda kroz Adria regiju.
Uoči samog eventa, u HUGO trgovini u Mall of Split održana je posebna radionica šivanja i personalizacije za medije i influencere. Gosti su imali priliku izraditi vlastite komade koristeći iste tkanine koje će biti korištene u izradi jesenske kolekcije, Fall 25, a podršku su im pružali studenti Callegari – talijanske škole mode i dizajna.
Kako bi dodatno pojačao vidljivost, HUGO je proveo snažnu promotivnu kampanju u Splitu – kroz radio oglase, društvene mreže, kreativne suradnje s influencerima i lokalne HUGO aktivacije, uključujući brandirane kutke s ledenim osvježenjima i modne radionice.
O brendu HUGO i HUGO BOSS-u
HUGO je mlađi brat brenda HUGO BOSS – poznat po svom odvažnom, modernom pristupu modi. Namijenjen trendseterima koji slijede vlastita pravila, HUGO nudi kolekcije prepune stava, autentičnosti i individualnosti. U ponudi su i licencirani proizvodi poput parfema i naočala. HUGO BOSS, sa sjedištem u njemačkom Metzingenu, danas posluje u 131 zemlji, s više od 7.800 prodajnih mjesta i više od 19.000 zaposlenika širom svijeta. U 2023. ostvarili su promet od 4,2 milijarde eura.