Vlatka Pokos se na društvenim mrežama osvrnula na otkazivanje koncerta folk glazbe u Puli.
Objavu s Instagrama prenosimo u cijelosti:
'Mali prilog raspravi o cajkama u Hrvata i zabrani održavanja koncerata u javnim kulturnim institucijama. Osobno, pozdravljam odluku gradonačelnika Pule jer javna vlast ima zadaću voditi brigu o kulturnom identitetu jednog grada i smjeru u kojem želi ići. To nije zabrana slušanja te vrste glazbe jer se ona može izvoditi u drugim prostorima. Dakako da ova zabrana neće zaustaviti ovaj porazni trend u balkaniziranoj Hrvatskoj.
Ono što mene osobito smeta u ovoj vrsti glazbe su negativne, prostačke i stupidne poruke i tekstovi u kojima se spominju 'automati, utoke, droga, kurve' i slične pojave svojstvene krim miljeu, kojem neki od izvođaca i pripadaju. Žene izgledaju krajnje vulgarno i ponašaju se prostački ne prezajući od psovki u svojim 'pjesmama'. Ono sto me jos više ljuti jesu usporedbe ovog trenda s devedesetima i stavljanje tzv. dance glazbe u isti kos s trap/turbo folkom.
Prije svega, devedesetih se nije pjevao i slušao samo dance vec i sjajna pop glazba i funk. Nastali su mnogi legendarni i vječni hitovi koje su svi poznavali; sumnjam da će se to dogoditi i s jednom turbo folk pjesmicom.
Kad govorim o demografskim promjenama koje su se dogodile u Hrvatskoj, (desničari?) me nazivaju šovinistom a ja samo konstatiram činjenice. Svaki rat donosi velike demografske promjene, koje se u Hrvatskoj manifestiraju posljednjih desetak godina. Činjenica je da se je u Hrvatsku doselio ogroman broj ljudi drugačijih kulturnih obilježja i da se to odrazilo na popularnu kulturu. Oni koji tvrde da su se, primjerice, u Zagrebu oduvijek slušale cajke, su u krivu. Zagreb je osamdesetih i devedesetih bio srednje-europski moderan i progresivan grad. Zagreb to danas vise nije, koliko god mi šutjeli o tome. Iz Hrvatske se je iselilo stotine tisuća ljudi, uglavnom modernijeg, urbanog profila a zamijenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta. Isto se dogodilo u drugim većim urbanim centrima. Nažalost, tipično balkanska, agresivna kultura je prevladala i rezultati su danas vrlo vidljivi. Došlo je do sraza dviju kultura i pobijedila je opcija koju ljudi poput mene ne mogu prihvatiti; zato odlaze i Hrvatske.'