Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay ZA 2023. Otvoren natječaj za izlaganje u Galeriji fotografije Fotokluba Split

ZA 2023. Otvoren natječaj za izlaganje u Galeriji fotografije Fotokluba Split

Samostalne i skupne izložbe

Otvoren je Natječaj za izlaganje u Galeriji fotografije Fotokluba Split u 2023. godini. Prijave traju do 1. kolovoza 2022.

Prijave trebaju sadržavati:

- umjetnički životopis

- fotografije koje će biti izložene (nepotpune izložbe neće se uzimati u obzir)

- autorsku koncepciju izložbe (maksimalno 2000 znakova u word dokumentu)

- popratne audiovizualne materijale (foto/videodokumentaciju ako su fotografije već izlagane)

- kontakt (e-mail adresu, telefon i adresu stanovanja)

- tehničke informacije (dimenzije, broj fotografija)

- ako ste ranije izlagali u Galeriji fotografije Fotokluba Split, navedite podatke o prethodnim izložbama (naziv izložbe, godina), važno: autori/ce koju su u Galeriji izlagali samostalno unutar dvije godine (2021. - 2022.), nemaju pravo prijave na natječaj za 2023.

- preferirani datum izlaganja.

Natječaj je otvoren za samostalne i skupne izložbe.

Prijedlozi se šalju isključivo e-mailom na adresu info@fotoklubsplit.hr s naznakom 'Natječaj za izlaganje u 2023.' Fotografije je potrebno poslati preko https://wetransfer.com/ i link umetnuti u prijavu.

Prijave i fotografije pregledat će i odabrati Umjetnički savjet Galerije fotografije Fotokluba Split u sastavu: Jasminka Babić, Hrvoje Zuanić, Vicko Vidan, Sandi Bulimbašić, Maja Prgomet, Ana Žanko i Mirko Pivčević. Nepotpune prijave Savjet neće razmatrati.

Fotoklub Split prijavit će odabrane izložbe na natječaje nadležnih institucija u okviru redovnog godišnjeg izložbenog programa te će sukladno financijskim mogućnostima i odobrenim sredstvima sufinancirati troškove realizacije izložbe. Ovisno o visini odobrenih sredstava, Fotoklub Split snosit će sljedeće troškove: dizajn i tisak kataloga i plakata, dizajn pozivnica, galerijske troškove, kustosa/kustosice, prevoditelja/prevoditeljice, trošak smještaja, putne troškove.

Izlagači su dužni samostalno osigurati sredstva za produkciju (tisak i opremanje fotografija) izložbe. Od izlagača se očekuje donacije jedne od izloženih fotografija prema izboru Umjetničkog savjeta za potrebe arhive Fotokluba Split. Iznimka su jedinstvene fotografije koje je nemoguće umnožiti ili na drugi način reproducirati.

Rezultati natječaja bit će poznati do kraja listopada 2023. godine. O rezultatima će kandidati biti obaviješteni e-mailom. 

Bez adekvatne financijske potpore Fotoklub Split se ne obvezuje realizirati izložbu.

Natječajna dokumentacija se ne vraća. Prijavom na natječaj autor/autorica daje suglasnost Fotoklubu Split za prikupljanje, obradu i pohranu osobnih podataka u svrhu provedbe natječaja i organizaciju izložbi. Prikupljeni podaci neće biti prosljeđivani trećim osobama.

Pitanja i eventualne nejasnoće vezane uz Natječaj mogu se uputiti na e-mail adresu info@fotoklubsplit.hr.

Vaša reakcija na temu