Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Zaprešić Boysi imaju novu navijačku pjesmu za obranu svjetskog srebra

Zaprešić Boysi imaju novu navijačku pjesmu za obranu svjetskog srebra

Poslušajte 'Jutrom kad se budim!'

Manje od mjesec dana dijeli nas od početka Svjetskog nogometnog prvenstva u Kataru, a grupa Zaprešić Boys ni ovog puta nije razočarala navijače hrvatske nogometne reprezentacije te s ponosom predstavlja singl 'Jutrom kad se budim'.

- Nova pjesma se od nas, na neki način, već i očekuje, pogotovo u godini kada Hrvatska brani svjetsko srebro. Ovom emotivnom i ljubavnom pjesmom prema Hrvatskoj želimo

motivirati naše igrače uoči nadolazećeg Svjetskog prvenstva. Vjerujemo da je uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije iz 2018. moguće ponoviti, ako ne i nadmašiti! - poručili su.

'Jutrom kad se budim' govori o neizmjernoj ljubavi grupe prema svojoj domovini i kao sve njihove pjesme u sebi nosi snažnu emotivnu poruku. Dečki ne kriju kako su kroz cijelu svoju glazbenu karijeru voljeli izjednačavati ljubav prema Hrvatskoj te ljubav prema reprezentaciji, jer jedno ne postoji bez drugoga.

Upravo su nacionalni naboj i povijesni srebrni uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije donijeli Zaprešić Boysima nevjerojatan uspjeh pjesme 'Igraj moja Hrvatska', te je ona s 31 milijun pregleda na YouTube-u postala neslužbena himna hrvatske nogometne reprezentacije.

Spot za 'Jutrom kad se budim' režirali su Nevio Smajić i Mario Borščak, već uigrana ekipa koja potpisuje video izdanja grupe Zaprešić Boys. Ovog puta dečki iz grupe odlučili su se na više filmski pristup te je glavna uloga pripala mladom splitskom glumcu sa zagrebačkom adresom, Josipu Brakusu. Spot je sniman na brojnim lokacijama diljem Zagreba, a radnja prati mladog čovjeka koji se sprema na odlazak iz Hrvatske u potrazi za boljim životom.

Putem do kolodvora on evocira uspomene i sve ono što ga veže za domovinu te se odlučuje na ostanak u svojoj zemlji, nalazeći u toj odluci bolju opciju za sebe. Paralelno uz priču pojavljuju se i Zaprešić Boysi koji su svoj dio snimali u jednom zagrebačkom studiju.

Singl u izdanju Rubikon Sound Factoryja autorski potpisuju Natko Smoljan (glazba), Marko Novosel (tekst) te Bojan Šalamon-Shalla (aranžman i produkcija).


Vaša reakcija na temu