Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Žene s pogledom koji ruši stereotipe u novoj kampanji Optike Anda
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Žene s pogledom koji ruši stereotipe u novoj kampanji Optike Anda

Lana Klingor Mihić, Paula Sikirić i Dora Martinović su na jedan dan zamijenile svoje svakodnevne uloge i pokazale zašto su žene junakinje modernog doba

Snažnu poruku o važnosti rušenja stereotipa povodom Međunarodnog dana žena poslale su tri influencerice Lana Klingor MihićPaula Sikirić Dora Martinović u novoj kampanji 'Tvoj pogled ruši sve stereotipe'.

Kako bi kroz prizmu različitih profesija prikazale s kojim se stereotipima suočavaju, ove tri dame su na jedan dan zamijenile svoje svakodnevne uloge i pokazale zašto su žene junakinje modernog doba. Ipak, ovaj put nisu nosile plašteve već su na jedan dan postale Anda djelatnice.

Paula Sikirić, poznata modna influencerica i majka djevojčice, na jedan dan postala je prodavačica Optike Anda te progovorila o pritiscima koje žene često osjećaju na radnom mjestu. Istaknuvši važnost prihvaćanja sebe bez obzira na nametnute standarde ljepote, prikazala je da žene mogu biti uspješne i samopouzdane unatoč vanjskim očekivanjima.


Lana Klingor Mihić, poznata poduzetnica, zaljubljenica u životinje i nekadašnja pjevačica, privremeno je preuzela ulogu doktorice. Lana je kroz ulogu doktorice progovorila o gorućem globalnom problemu s kojim se suočavaju žene na random mjestu - pitanju ravnoteže između poslovnog i privatnog života.


Žene kao loše vozačice je stereotip koji ne zastarijeva. vožnja je ženama više od samog upravljanja vozilom, ona im predstavlja neovisnost i olakšava svakodnevni život, a žene još uvijek nailaze na kritike i obeshrabrivanje kada je u pitanju vozačka sposobnost. Dora ne krije da se susrela s tim stereotipom, ali samouvjereno tvrdi da poteškoće u vožnji nemaju apsolutno nikakve veze sa spolom.


Kroz ovu inspirativnu kampanju Optike Anda, tri poznate dame prenijele su poruku da upravo žene imaju potrebnu moć i snagu da jednim pogledom sruše sve stereotipe!

Neka ova kampanja bude podsjetnik da svaka žena ima moć promijeniti svijet svojim djelovanjem i inspirirati druge da slijede njene korake.

Vaša reakcija na temu