Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Unsplash Znate li što predstavlja ženski znak na WC-u?

Znate li što predstavlja ženski znak na WC-u?

Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije trebao predstavljati haljinu

Muški znak na WC-u ima hlače, a ženski znak je u haljini - barem smo tako mislili do nedavno.

Dok tvrtka Axosoft iz Arizone nije napravila kampanju koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima pa su u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za zahod, piše The Mirror.

Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.

- U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina - rekli su iz tvrtke.

Kampanji It was never a dress cilj je potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima, prenosi Večernji.

Vaša reakcija na temu