Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Josip Kevrić HTZ u idućoj godini planira prihode od gotovo 290 milijuna kuna, a sklopili su i ugovor s Rukometnim savezom

HTZ u idućoj godini planira prihode od gotovo 290 milijuna kuna, a sklopili su i ugovor s Rukometnim savezom

Naša je želja Hrvatsku pozicionirati kao aviodestinaciju te vjerujem da ćemo tijekom sljedeće godine imati još konkretniji pomak u tom segmentu, rekao je ministar Gari Capelli na sjednici Vijeća Hrvatske turističke zajednice

Na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a usvojen je prijedlog rebalansa Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2017. godinu te prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2018. godinu, imenovani su članovi povjerenstava za provedbu natječaja za odabir međunarodne marketinške agencije te za odabir međunarodne PR agencije. Direktor HTZ-a Kristijan Stančić je naglasio da su do sada proveli sve ključne aktivnosti planirane programom rada za ovu godinu i da su do kraja godine predviđene i neke dodatne ili pojačane aktivnosti, što uključuje pojačano opće i imidž offline i online oglašavanje, sajmove, prezentacije i druge aktivnosti.

- Godišnji program rada za 2018. i dalje je koncipiran s ciljem daljnje fokusirane provedbe glavnih operativnih planova, a koji se odnose na jačanje snage brenda, jačanje pred i posezone te na povećanje turističke potrošnje. Sukladno financijskom planu za 2018. godinu, ukupni prihodi HTZ-a za sljedeću godinu planiraju se u iznosu od gotovo 290 milijuna kuna, što predstavlja povećanje prihoda od 12 posto u odnosu na plan za 2017. godinu - poručio je Staničić.

Ministar turizma Gari Cappelli je rekao da ovogodišnji rezultati turističkog prometa, posebice oni u pred i posezoni, najbolje pokazuju kako se kvalitetnim planiranjem i marketinškim aktivnostima mogu postići pozitivni iskoraci. 

- Kako bi se nastavili razvijati iznimno je važno dugoročno razmišljati, a upravo donošenjem Godišnjeg programa rada za sljedeću godinu definiramo temelje nastavka razvoja hrvatskog turizma. Naša je želja Hrvatsku pozicionirati kao aviodestinaciju te vjerujem da ćemo tijekom sljedeće godine imati još konkretniji pomak u tom segmentu. U skladu s time je suradnja s avioprijevoznicima i turoperatorima s organiziranim programima za Hrvatsku izdvojena u strateške projekte. Sami strateški projekti provoditi će se na nacionalnoj razini u suradnji sa svim zainteresiranim subjektima uključujući prvenstveno turističke zajednice, ali i sve druge partnere koji su zainteresirani za destinacijsku promociju, a aktivnu ulogu u tom procesu svakako će imati predstavništva HTZ-a u inozemstvu - rekao je ministar i dodao kako je Hrvatska danas hit turistička destinacija te da je cilj zadržavanje takvog statusa i u narednim godinama.

Na dnevnom redu sjednice našao se i prijedlog odluke Povjerenstva za udruženo oglašavanje, ali i prijedlog Odluke o promociji Hrvatske kroz sport te izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru nad poslovanjem Hrvatske turističke zajednice za deset mjeseci 2017. U sklopu udruženog oglašavanja prihvaćeni su zahtjevi koji zadovoljavaju uvjete za oglašavanje u promotivnim kampanjama subjekata iz javnog i privatnog sektora u ukupnom iznosu udjela Glavnog ureda HTZ-a od 21.3 milijuna kuna s PDV-om. 

Vezano za promociju kroz sport prihvaćena je marketinška suradnja s Hrvatskim rukometnim savezom na različitim aktivnostima, s naglaskom na nadolazeće Europsko rukometno prvenstvo 2018. godine u Hrvatskoj. Sponzorski paket ugovoren je u ukupnom iznosu od pola milijuna kuna bez PDV-a, a ugovor između ostaloga uključuje tiskanje logotipa HTZ-a na sportskoj opremi, službenim dokumentima i webu HRS-a, objavu logotipa HTZ-a na led monitorima, vidljivost logotipa HTZ-a na sportskim podlogama.

Vaša reakcija na temu