Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: TZ Split Hotelijeri i privatni iznajmljivači učili o važnosti content marketinga u turizmu

Hotelijeri i privatni iznajmljivači učili o važnosti content marketinga u turizmu

Edukaciju je organizirala Turistička zajednica grada Splita

 Turistička zajednica grada Splita organizirala je edukaciju na temu 'Content marketing'. Edukaciju je održala prof. Kata Barać, a hotelijeri i privatni iznajmljivači imali su priliku spoznati zašto su neke marketinške kampanje bolje i uspješnije od drugih, a neki hoteli i apartmani puniji od drugih.

Kako izraditi strategiju za vlastiti smještajni objekt, te koji su najnoviji marketinški alati za privlačenje gostiju u njihove smještajne objekte, znanja su koja su polaznici ove edukacije usvojili, poučeni primjerima najboljih svjetskih kampanja.

Budućnost svake turističke destinacije je u praćenju trendova na svjetskom turističkom tržištu i osluškivanju potreba gostiju, te se upravo ovakvim edukacijama podiže kvaliteta usluge u destinaciji.

Ako niste bili u prilici sudjelovati u ovoj edukaciji, pratite stranicu www.visitsplit.com, jer Turistička zajednica grada Splita u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko- dalmatinske županije, sprema još zanimljivih edukacija za privatne iznajmljivače, hotelijere, turističke agente, vodiče i druge dionike u turizmu.

Vaša reakcija na temu