Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Marko Grubišić FOTOGALERIJA Dizajner Zoran Mrvoš potpisuje kolekciju inspiriranu ženama koje se odupiru nasilju

FOTOGALERIJA Dizajner Zoran Mrvoš potpisuje kolekciju inspiriranu ženama koje se odupiru nasilju

Protagonistice su Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić

Nekoć davno, u malom kraljevstvu postojala je princeza koja je sanjala o životu u bajci, o udaji za princa i sretnom životu. Ali život, nažalost, nije bajka kako je to princeza na kraju i shvatila. Umjesto da čeka princa, da dođe i spasi je, preuzela je kontrolu nad svojom sudbinom.

Slično tome, dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama koje se odupiru nasilju.

Inspirirana pričama hrabrosti, nova Mrvoševa kolekcija nevjerojatan je spoj minimalističkog dizajna i snažnih poruka. Igra se njegovom omiljenom crnom bojom, gdje miješajući teksture i nijanse crne, stvara razigranost. Kampanja koju potpisuje fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno bijela, kako bi se još više naglasio dojam moći.

Za šminku je bila zadužena Sanja Agić, a kosu Ivan Pervan za Primevision salon.

Svaka haljina nosi priču o ženi koja neustrašivo stoji protiv nasilja, a istovremeno odiše ženstvenošću i odlučnošću. Prikazuju to i protagonistice Mrvoševe nove kampanje, u kojoj one nisu profesionalni modeli, već istinske heroine, svaka u svom području rada. One su javne osobe - Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena.

Ova kolekcija nije samo moda, ona je poziv na akciju. Ona je prvi dio priče koju nam Mrvoš priča. Uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije će prodaje dio prihoda ići za jednu od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja, čime odjeća postaje instrument promjene i podrške.

Specifičnost Mrvoša kao strastvenog kinologa je i promocija rasnih pasa, koji su također dio ove modne priče. Ovaj put odabir je pao na perzijske hrtove, plemenitu pasminu koja svojim izgledom odaje krhkost i eleganciju, a koji vrlo lako postaju snažni lovci i pokazuju snagu koja nije uvijek očigledna na prvi pogled te čeka trenutak da bude otkrivena. Mrvoša u njegovim modnim pričama vjerno prati i partner Purina Pro Plan koja brine da snaga i moć, uz ljepotu i zdravlje pasa, uvijek budu na prvom mjestu.

Kako je proteklo snimanje ove snažne modne kampanje, pogledajte na Instagram profilu Zorana Mrvoša.

Vaša reakcija na temu