Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
KOMENTAR: Kraljica Facebooka i Instagrama još samo treba jači hit da bi postala kraljica estrade

KOMENTAR: Kraljica Facebooka i Instagrama još samo treba jači hit da bi postala kraljica estrade

Najgrezije bi bilo citirati onu TBF-ovu 'di god okreneš guzice i sise', ali Lile zapravo ima mjeru

Što god mislili o glazbi Lidije Bačić, u jednom se morate složiti - ona je definitivno kraljica Facebooka i Instagrama. U redu, za početak su oni tek gledatelji, ali tih 332.077 pratitelja na Faceu i 130.199 na Instaću ne da su respektabilna brojka, već joj ni puno jača estradna imena ne mogu doći niti blizu, što se svakako odražava i na broj klikova na YouToubeu.

Severina i Rozga su, naravno, još uvijek daleko ispred popularne Lile, ali moramo uzeti u obzir i da su puno duže u estradnom vrhu, te da Bačićka (još) nema svevremenski hit tipa 'Prijateljice' ili 'Žena, majka, kraljica', koji su neizostavni dio svakog pira ili djevojačke večeri.


No, sa 16 milijuna prikaza za pjesmu 'Viski', te više od 11 milijuna za 'Vozačku dozvolu', Lile na YouTubeu 'jede' kompletan opus Azre, da ne govorimo o Zorici Kondži, Meri Cetinić ili Jasni Zlokić, koje su pune svevremenskih hitova, ali ne i klikova.

Što to Lidija nudi, a pjevačice s puno više hitova ne? Muški dio publike svakako voli pogledati svaku objavu lijepe i zgodne pjevačice, koja vrlo vješto 'lajkovima' na društvenim mrežama gradi auditorij kojemu će u datom trenutku plasirati pjesmu ili spot. Kako to radi? Najgrezije bi bilo citirati onu TBF-ovu 'di god okreneš guzice i sise', ali Lile zapravo ima mjeru i gledatelju/slušatelju servira taman toliko da opet sutra poželi doći na njen profil. Ako se i skine do kraja, kao za potrebe zadnjeg albuma 'Tijelo kao pjesma', to svakako ima umjetničku notu. Svega je par puta pretjerala, ali smo uvjereni da je i to bilo smišljeno.


Tko god da Lidiju Bačić savjetuje glede društvenih mreža ili PR-a zaslužuje najvišu strukovnu nagradu, te uopće pritom nije bitno misli li netko da, primjerice, pjesma 'Nezamjenjiva' ima 3 milijuna 345.735 prikaza jer se više gledala nego slušala, odnosno kako bi prošla bez spota.


Struka će Lidiji priznati velike glasovne mogućnosti, ali svjedoci smo u raznoraznim showovima koliko je glazbenih talenata u Hrvatskoj, kojima nastup pred žirijem bude prvi i zadnji značajniji u životu.

Lile kao nitko do sada prije nje društvene mreže nepogrešivo koristi u svrhu promocije, što će joj u perspektivi donijeti još pregršt živih nastupa. Ne pamtimo kada je netko prije nje imao toliko objava koje su prenosili najjači hrvatski mediji, definitivno joj se mora odati priznanje za brzinu kojom postiže da tek izdana pjesma dođe do potrebnog broja konzumenata koji su joj sutra potencijalna koncertna publika.

       

Vaša reakcija na temu