Ekonomska i upravna škola Split je u petak, 12. travnja, organizirala Međužupanijski sajam vježbeničkih tvrtki pod temom 'Rasti održivo i čuvaj naš Jadran'. Sudjelovalo je 10 škola iz četiriju županija predstavljajući nastavni predmet Vježbenička tvrtka kao simulaciju stvarnog poslovanja.
Sajam je otvorila ravnateljica Neda Bartulin istaknuvši kako je organizacija ovog sajma samo uvertira za obilježavanje 120. godišnjice škole koja će se obilježiti sljedeće godine. Ova 119 godina stara škola trenutno broji oko 800 učenika koji se obrazuju za zanimanja ekonomist, upravni referent i poslovni tajnik.
Prof. Ivan Režić, voditelj organizacijskog povjerenstva, istaknuo je da je svrha ovog sajma razvijanje učeničkih kompetencija te poticanje inovativnosti i kreativnosti u poduzetničkim idejama i mogućim budućim pothvatima.
Za vrijeme trajanja sajma natjecateljski su timovi u prostorijama škole te u vanjskim šatorima podignutima za ovu prigodu prezentirali proizvode i usluge svoje vježbeničke tvrtke nastojeći privući pozornost posjetitelja i potencijalnih kupaca atraktivnim promotivnim materijalom i svojim prezentacijskim vještinama.
U sklopu provedbe Sajma organizirana je i tematska dražba. Predmet dražbe bio je autohtoni proizvod iz kraja svake škole natjecatelja koji je povezan s temom 'Rasti održivo i čuvaj naš Jadran!'.
Tijekom sajma organizirana je i izložba pod nazivom 'Rasti održivo i čuvaj naš Jadran!' tako da su na izložbenim panoima natjecateljski timovi izložili izrađene plakate kojima su učenici prezentirali svoje viđenje održivog razvoja.
Donosimo izjavu Mihaele L., učenice 3. a razreda Ekonomske i upravne škole Split, sudionice sajma: 'Super je osjećaj makar i prividno imati svoju tvrtku jer primjenjujemo teoretska znanja u praksi. Ovo nam može pomoći kako bismo jednog dana mogli osnovati vlastitu tvrtku'.
Njena razredna kolegica, učenica Mirjana R. također je naglasila da se kroz nastavni predmet Vježbenička tvrtka potiče kreativnost i inovacija u smislu budućih samostalnih poslova.
Na kraju uzbudljivog sajamskog dana proglašeni su pobjednici. Prvo je mjesto osvojila tvrtka Impression (proizvodnja i prodaja parfema, Srednja škola Vela Luka), drugo mjesto tvrtka DeVine (proizvodnja i prodaja vina, Srednja škola Ivana Lucića Trogir), dok je treće mjesto osvojila tvrtka Tea (proizvodnja prodaja kave, čaja i začina, Ekonomska i upravna škola Split).