Američki brend Tupperware podnio je zahtjev za pokretanje stečaja.
Tvrtka koja se bavi proizvodnjom spremnika za hranu rekla je da će zatražiti sudsko dopuštenje za početak prodaje poslovanja i da namjerava nastaviti s radom.
Tvrtka stara 78 godina postala je sinonimom za pohranu hrane da mnogi ljudi koriste njezino ime kada govore o bilo kojoj staroj plastičnoj posudi.
Unatoč pokušajima da osvježi svoje proizvode posljednjih godina i repozicionira se mlađoj publici, nije se uspio izdvojiti od konkurencije.
Prošle je godine tvrtka upozorila da bi mogla propasti, ako brzo ne prikupi nova sredstva.
Dionice tvrtke pale su za više od 50% ovaj tjedan nakon izvješća da se planira pokrenuti stečaj.
Nakon kratkog porasta prodaje tijekom pandemije, dok je sve više ljudi kuhalo kod kuće, tvrtka je primijetila da potražnja nastavlja padati.
Rastuće cijene sirovina, veće plaće i troškovi prijevoza također su smanjili njegove profitne marže.
'Tijekom posljednjih nekoliko godina, financijska pozicija tvrtke bila je ozbiljno pogođena izazovnim makroekonomskim okruženjem', izjavila je izvršna direktorica Tupperwarea Laurie Ann Goldman u izjavi ulagačima, javlja BBC.
Tupperware je 1946. godine osnovao Earl Tupper, koji je patentirao fleksibilno hermetičko brtvljenje spremnika.
Tupperware je bio velika inovacija jer je koristio novu plastiku kako bi hrana bila dulje svježa, što je bilo neprocjenjivo kada su hladnjaci još uvijek bili preskupi za mnoge obitelji.
Međutim, to nije bio trenutni uspjeh.
Pionirska prodavačica Brownie Wise pomogla je pretvoriti marku u poznato ime, doslovno.
Razvila je pristup u kojem su prodavači, koji su uglavnom bili žene, prodavali Tupperware drugim ženama u svojim domovima, poznatiji kao 'Tupperware partyji'.
Prema tvrtki, Tupperware se sada prodaje u 70 zemalja diljem svijeta.