Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Congerdesign from Pixabay U modi je zlatni cappuccino s bivoljim mlijekom

U modi je zlatni cappuccino s bivoljim mlijekom

New York Times ga svrstao među najzanimljivije vijesti

Talijanski kuhar koji je uspješno emigrirao u New York, Giuseppe Bruno, proslavio se stvaranjem pića koje diže veliku buku.

To je varijacija na temu 'cappuccina', koji se, međutim, u ovom slučaju ne proizvodi od tradicionalnog kravljeg mlijeka, već od bivoljeg mlijeka.

Riječ je, dakle, o 'posebnom' i traženom cappuccinu koji je, ne čudi, dobio i chic nadimak: Golden Cappuccino, odnosno zlatni cappuccino.

O tome govori čak i New York Times, koji ga stavlja među najzanimljivije vijesti na tržištu.

Koje karakteristike ima novi cappuccino? Kava od koje se proizvodi je Golden Blend sa Sicilije, ali najzanimljivija posebnost je nedvojbeno gustoća napitka.

Sloj pjene koji se stvara pomoću bivoljeg mlijeka čini ga gušćim i bogatijim od klasičnog cappuccina.

Nadalje, definiran je kao 'zlatni' jer kako bi ga obogatio, kuhar stavlja zlatni list na površinu pića.

No, s obzirom na to da je bivolje mlijeko lakše kvarljivo i izrazito skuplje od kravljeg, cijena ovog cappuccina je vrlo visoka.

Zamislite samo da kuhar Bruno u svojim restoranima, Sistina i Caravaggio na Upper East Sideu u New Yorku, prodaje piće za dobrih 20 dolara!

I čini se da njegovi kupci to cijene, naručuju originalni cappuccino i za ručak i za večeru.

Kuhar predlaže da ovo piće razmotrite kao desert. Upravo zbog svoje posebne konzistencije zapravo je sličniji desertu nego kavi.

Još jedna posebnost je šalica u kojoj se poslužuje, a koja je dio privatne kolekcije od 60 komada koje je stvorio Ginori s figurama, rubovima i pozlaćenim ukrasima koji podsjećaju na dragocjene slike izložene u restoranu.

Ukratko, ako slučajno padne cappuccino ili čak šalica, to je pravi (i skup) problem, piše Novi list.

Vaša reakcija na temu