Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay Zanimljivo istraživanje: Znate li koliko Hrvata dnevno konzumira juhu?

Zanimljivo istraživanje: Znate li koliko Hrvata dnevno konzumira juhu?

Goveđa je odnijela primat

Juha je utkana u hrvatsku gastronomsku tradiciju te je i u današnje vrijeme od strane hrvatskih potrošača postavljena na pijedestal. Bez obzira radimo li vlastitu domaću juhu ili kupujemo juhe u vrećici po ovom se toplom predjelu ručak poznaje.

Kada je riječ o inicijalnom pitanju u istraživanju portala Ja trgovac koliko često jedu juhu, oscilacija gotovo da i nema te su dobiveni odgovori vrlo slični onim lanjskima. Tako 11,1 posto domaćih potrošača ističe kako svakodnevno jede juhu, dok je najviše onih (42,3 posto) koji ovo predjelo konzumiraju nekoliko puta tjedno. Oko trećine (34,9 posto) njih juhu jede barem jednom tjedno, a da to čini rijetko ističe 10,8 posto građana. Juhu ne jede samo 1 posto ispitanih građana.

I dok je lani goveđa odnijela primat, ove je godine kokošja postala najdraža vrsta juhe s 29,7 posot udjela, dok je goveđa odmah iza s 28,7 posto. Uvjerljivo treće mjesto drži povrtna s 15 posto, a potom dolaze juhe – od gljiva (6,8 posto), od rajčice (6,5 posto), od buče, bundeve (5,8 posto), riblja juha (2,6 posto) te juha od graška (0,4posto).

Hrvatski potrošači su i ovom prilikom potvrdili svoju preferenciju domaćih juha s 81 posto glasova (lani 83,2 posto), dok 19 posto potrošača preferira kupovne juhe iz vrećice.

Bistre juhe su dobile na popularnosti jer ih danas preferira 67,6 posot potrošača, dok je to prošle godine činilo njih 61,5 posto. Krem juhama pripala je trećina udjela s 32,4 posto.

I na kraju, pitanje kada se konzumira juha gotovo je retoričko jer ovo predjelo čak 95,5 posto potrošača jede za ručak, a tek malih 4,6 posto za večeru.

Vaša reakcija na temu