Kad se spomene Hayabusa, svijet motocikala zastane na trenutak. Nije to samo motocikl – to je institucija. A za 2025. godinu, Suzuki vraća svoju legendu u velikom stilu, kombinirajući vrhunsku tehnologiju, prepoznatljiv dizajn i naslijeđe koje traje više od dva desetljeća.
Hayabusu ili 'Sivog sokola', što je prijevod s japanskog jezika, pokreće isti legendarni 1340 ccm četverocilindrični DOHC motor, ali sada dodatno rafiniran. Iako snaga od 190 KS na papiru djeluje poznato, ono što se promijenilo je način na koji Hayabusa tu snagu isporučuje – linearnije, glađe i sigurnije. Novi elektronički paket pažljivo balansira između brutalne snage i potpunog nadzora, čineći ju dostupnijom i iskusnijim vozačima.
Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) sada uključuje sve što možete poželjeti: prilagodljive modove vožnje (SDMS-α), kontrolu proklizavanja s čak 10 razina, sustav za sprječavanje podizanja prednjeg kotača, tempomat i quickshifter za besprijekorno mijenjanje brzina. Tu su i Motion Track ABS te Launch Control koji u Hayabusu donose vrhunsku sigurnost čak i pri ekstremnoj vožnji.
Dizajn koji ne stariVizualno, Hayabusa ostaje vjerna svom DNK-u – aerodinamična, mišićava i prepoznatljiva. Sitne preinake u linijama karoserije dodatno su naglasile agresivnost, dok su LED svjetlosni elementi i digitalno-analogna instrumentna ploča savršeni spoj starog i novog.
Za koga je Hayabusa danas? Za iskusne znalce. Za one koji razumiju povijest. Za vozače koji žele moć, ali i prestiž. Hayabusa je danas više od sportskog motocikla – ona je emocionalna investicija u mehaniku i tradiciju. I dalje je brutalna kad treba, ali civiliziranija i sigurnija nego ikad.
U vremenu kada se sve pa i motocikli pretvaraju u robote, Hayabusa ostaje – čovjekova mašina. Suzuki nije izmislio Hayabusu iznova – oni su ju pažljivo nadogradili. A svi koji su je ikada vozili, znaju da je to upravo ono što treba.
Cijena novog modela 2025 iznosi 18.690 eura, a trenutno je dostupna u ATT moto Suzuki salonu i to u crnoj i zelenoj boji, uz moguće plaćanje na dvije godišnje rate, bez banke. Za sve ostale zaljubljenike „mekših“ izvedbi, tu su uvijek klasični V-Stromovi modeli, od kojih sve više prednjači novi V-Strom 800 ili neki od modela iz GSX linije, koja je oduševila s najnovijim GSX S1000 GT-om. Sve informacije o Hayabusi, financiranju ili bilo kojem Suzuki modelu možete dobiti na broj 095/342-1000.
Tehničke specifikacije Suzuki Hayabuse
Motor: 1340 cm³, četverocilindrični, DOHC, hlađen vodom
Snaga: 190 KS pri 9.700 o/min
Okretni moment: 150 Nm pri 7.000 o/min
Mjenjač: 6-stupanjski s Bi-directional Quick Shift sustavom
Elektronika: Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S) s više načina vožnje
Ovjes: KYB podesivi ovjes sprijeda i straga
Kočnice: Brembo Stylema monoblok čeljusti s dvostrukim diskovima sprijeda