Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Ivan Pleše novi je predsjednik AdTech tima

Ivan Pleše novi je predsjednik AdTech tima

Predstavio plan kompletnog pregleda digitalnog oglašivačkog ekosustava

Na sjednici AdTech tima održanoj 25. lipnja 2025. za novog predsjednika izabran je Ivan Pleše iz Adtech Laba, koji preuzima vodstvo od Maria Ivića iz Midas Networka, uz zahvalu za njegov dosadašnji rad, stručnost i značajan doprinos razvoju AdTech inicijativa tijekom prethodnog mandata.

Ivan Pleše predstavio je plan rada za razdoblje 2025./26., fokusiran na istraživanje tržišta, mjerenje učinkovitosti oglašavanja, certificiranje kvalitetnih praksi te postavljanje jasnih standarda za cijeli ekosustav.

'Zadovoljstvo mi je prihvatiti ulogu predsjednika radne skupine za AdTech. HUDI je trenutno najbolji alat za izgradnju pravednijeg tržišta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj i naša misija je osnažiti lokalne izdavače kako bi vratili kontrolu nad svojim podacima i prihodima. Vjerujem da transparentnost i inovacije u toj misiji mogu odigrati ključnu ulogu, posebice u kontekstu dominacije BigTecha. Upravo će to biti naš fokus u idućem razdoblju', izjavio je Ivan Pleše, Adtech Lab, predsjednik AdTech tima.

Radnu skupinu za Adtech čine Denis Kunšt iz Styrie, Domagoj Ćurković iz Hanza Medie, Marin Katušić iz Indexa, Zoran Lončar iz Telegrama, Mato Barišić iz RTL-a, Melita Božić Borović i Ana Klasić iz Nove Tv, Nikola Filipčić i Toni Janjiš iz Tportala, Vinko Krištić iz Bug-a, Petar Pavić i Filip Srića iz Red View Medie, Mario Ivić iz Midas network, Liliana Božić iz Netokracije te Ivan Stričak iz Triceps Medie.

Plan rada obuhvaća sveobuhvatan pregled digitalnog oglašivačkog ekosustava – od medija i oglašivača do tehnoloških partnera – kako bi se stekla jasna slika tko su ključni igrači i kako međusobno surađuju. Cilj je uspostaviti jasna pravila igre: standarde transparentnosti, etičke smjernice, sigurnosne kriterije za oglašavanje i preporučene tehnologije. Uz to, definirat će se što znači 'premium' oglas, kako izgledaju optimalni formati i frekvencije prikazivanja, te koji su to ključni pokazatelji uspješnosti koje trebaju pratiti i oglašivači i izdavači.

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) djeluje s ciljem da bude vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, NovaTV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Pronađite HUDI na webu, Facebooku, Instagramu, LinkedInu ili se javite na info@hudi.hr.

Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor monetizacije, Index promocija, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe te Maja Blumenšajn, direktorica digitalnog odjela Nove TV i predsjednica HUDI-ja.

O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI webuFacebookuInstagramu ili LinkedInu.

Vaša reakcija na temu