Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Otvorene prijave za četvrto izdanje SME EnterPRIZE natječaja u održivosti u Hrvatskoj

Otvorene prijave za četvrto izdanje SME EnterPRIZE natječaja u održivosti u Hrvatskoj

Mala i srednja poduzeća mogu se prijaviti u dvije kategorije: zajednica i okoliš

Generali osiguranje pokrenulo je četvrto izdanje natječaja u održivosti SME EnterPRIZE za mala i srednja poduzeća (MSP) s ciljem promoviranja usvajanja održivih poslovnih modela. Prijave na natječaj izvršavaju se putem namijenjenog obrasca na web stranici https://www.generali.hr/sme-enterprize i traju od 5. svibnja do 31. srpnja 2025. godine.

Na natječaj se mogu prijaviti MSP-ovi: klijenti Generali osiguranja, klijenti Privredne banke Zagreb, članovi udruge Glas Poduzetnika, članovi Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, članovi Talijansko hrvatske gospodarske komore i članovi Women in Adria. Oni će svojim primjerima održivog poslovanja konkurirati u dvije kategorije: zajednica i okoliš.

Zajednica: Mala i srednja poduzeća koja poboljšavaju dobrobit zaposlenika i njihovih obitelji te ostvaruju pozitivan utjecaj na zajednicu i teritoriji na kojem djeluju (npr., doprinose organizacijama ili projektima zajednice, potiču volontiranje zaposlenika, zapošljavanje/osnaživanje osoba u nepovoljnom položaju i sl.).

Okoliš: Mala i srednja poduzeća koja imaju pozitivan utjecaj na okoliš (npr., smanjenje potrošnje energije, recikliranje i obnavljanje sirovina, prakse kružnog gospodarstva, razvoj tehnologija koje štede energiju, smanjenja emisija CO2, izbjegavanje nepotrebnog bacanja hrane, usvajanja novih poljoprivrednih praksi s naglaskom na bolju zaštitu tla i biološke raznolikosti i sl.).

Sudionicima natječaja pruža se mogućnost osvajanja vrijednih nagrada kojima ih nagrađuje Generali:

Za prvo mjesto u svakoj pojedinoj kategoriji nagradnog natječaja pobjedniku pripada novčana nagrada u iznosu od 4.000,00 EUR bruto i godišnja Digital only pretplata za Bloomberg Adria u iznosu 130 EUR bruto;

Za drugo mjesto u svakoj pojedinoj kategoriji nagradnog natječaja poduzeću koje je osvojilo drugo mjesto pripada nagrada - poslovni paket godišnjeg putnog zdravstvenog osiguranja i menadžerskog osiguranja od nezgode do 2.000 EUR bruto ili ekvivalentna nagrada u vidu drugog osiguranja do visine osvojenog iznosa ili isplate novčanog iznosa, sve u dogovoru s Organizatorom te godišnja Digital only pretplata za Bloomberg Adria u iznosu 130 EUR bruto;

Ukupni pobjednik natječaja - Najbolje održiva poduzetnička praksa u Hrvatskoj: nagradni oglašivački paket na Bloomberg Adria platformama u iznosu 6.250 EUR bruto i sudjelovanje na međunarodnom događaju Generali SME EnterPRIZE u Bruxellesu u ožujku 2026. godine.

Predsjednik Uprave Generali osiguranja Mario Carini izjavio je: 'Inicijativa SME EnterPRIZE pokazuje Generalijevu predanost poticanju kulture održivosti među europskim MSP-ovima, prepoznajući one s izvanrednim utjecajem na okoliš i zajednicu. Na ovom putovanju udruženi smo s partnerima poput Privredne banke Zagreb, udruge Glas poduzetnika, Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, Talijansko-hrvatske gospodarske komore i mreže Women in Adria. Naš cilj je inspirirati poduzetnike isticanjem održivih poslovnih praksi i dosad smo među gotovo 500 tvrtki koje su sudjelovale u natječaju otkrili mnoge iznimne primjere. SME EnterPRIZE je izvrsna prilika za MSP-ove, koja im uz atraktivni fond nagrada pruža mogućnost predstavljanja svog poslovnog projekta i na međunarodnoj razini'.

O SME EnterPRIZE

SME EnterPRIZE je vodeća inicijativa Generali Grupacije za promicanje održivosti među europskim malim i srednjim poduzećima (MSP) i podršku u integraciji održivih praksi u njihovo poslovanje.  Stoga je Generali, jedna od najvećih integriranih grupacija za osiguranje i upravljanje imovinom u svijetu, i ove godine u potrazi za 'Herojima održivosti' - najodrživijim MSP-ovima u 10 europskih zemalja: u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Francuskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Italiji, Portugalu, Sloveniji i Španjolskoj.

Generali je predan pružanju vidljivosti uspješnim pričama o održivosti, promicanju usvajanja održivih poslovnih modela i poticanju javne rasprave o toj temi, posebno o važnosti odgovarajućih politika EU-a za olakšavanje usvajanja održivih poslovnih modela. Kako bi podržao ove ciljeve, Generali je po četvrti puta, u suradnji sa SDA Bocconi – School of Management Sustainability Lab, objavio Bijelu knjigu 'Poticanje održivosti među malim i srednjim poduzećima'. Bijela knjiga, predstavlja kontinuiranu analizu najnovijeg stanja održive tranzicije europskih MSP-ova. Na temelju pet godina kontinuiranog istraživanja, ovo izvješće nudi nove uvide u to kako europski MSP-ovi upravljaju svojom tranzicijom prema održivijim poslovnim praksama. Ovo najnovije izdanje sadrži prošireni fokus na otpornost na klimatske promjene i upravljanje rizicima, kao i širi opseg analize koji uključuje deset europskih zemalja, u kojima se provodi inicijativa SME EnterPRIZE.

Generali za mala i srednja poduzeća

Za Generali je podrška otpornosti malih i srednjih poduzeća protiv klimatskih rizika ključno područje s obzirom na važnu ulogu malih i srednjih poduzeća za stabilnost globalne ekonomije i financijskog sustava. Kao odgovorni osiguravatelj, oslanjajući se na iskustvo iz prethodnog strateškog ciklusa i posvećene aktivnosti provedene od 2024., novi strateški plan 'Lifetime Partner 27: Poticanje izvrsnosti' će ojačati napore Generalija za jačanje ponude vrijednosti za prilagodbu klimatskim promjenama. To će se postići korištenjem stručnosti nekoliko tržišta posebno pogođenih klimatskim problemima, kao i povećanjem znanja o potrebama malih i srednjih poduzeća u vezi s klimatskim i drugim novim rizicima kroz posvećene istraživačke aktivnosti.

Heroj održivost u Hrvatskoj za 2024. godinu

U prošlogodišnjem izdanju natječaja, u Hrvatskoj je titulu 'Heroja održivosti' ponijela tvrtka Hrvatski kišobran, proizvođač kišobrana s jakom predanošću uključivanju i društvenoj odgovornosti koji aktivno integrira osobe s invaliditetom kao zaposlenike. Generalijev natječaj pružio je Hrvatskom kišobranu priliku da svoje poslovanje i postignuća predstavi i na prestižnom finalu Generali SME EnterPRIZE natječaja u Bruxellesu u ožujku ove godine, gdje su dobili priznanje za održivo poslovanje čime su, na europskoj pozornici, pokazali svoja iznimna postignuća.

Heroji održivosti predstavljeni su na http://www.sme-enterprize.com/.

Vaša reakcija na temu