Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Počinje dogradnja čvora Matulji, spoja Ipsilona na ostatak mreže autocesta

Počinje dogradnja čvora Matulji, spoja Ipsilona na ostatak mreže autocesta

Izvođač uveden u posao

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković je u utorak sudjelovao na uvođenju izvođača u posao na projektu Dogradnja čvora Matulji na dionici A8, čvor Učka - BINA Istra.

Riječ je o radovima vrijednim 17,7 milijuna eura koje će izvoditi GP Krk d.d., a obuhvatit će: 1. dogradnju sjevernog kolnika čvorišta 'Matulji - Opatija' - izgradnju sjevernog vijadukta Živice, duljine oko 200 metara te izvedbu novih rampi 1 i 2, zatim 2. rekonstrukciju postojećeg vijadukta Živice, izvedbu rampe 3 i rekonstrukciju rampe 4 kojom se spaja A8 sa rotorom na DC8 te 3. uklanjanje i izgradnju novog putnog prijelaza preko punog profila autoceste (Jankovićeva cesta) uz organizaciju privremenih regulacija lokalnog prometa u fazi izgradnje.

Kako je rekao ministar Butković, radi se o vrlo važnom projektu budući se događa u Općini Matulji, ali i na ulazu u Opatiju te predstavlja spoj Istarskog ipsilona, čija je izgradnja u završnoj fazi, sa ostatkom autocestovne infrastrukture u Hrvatskoj.

'Ovdje će se, slikovito rečeno, spojiti A8 i A7 te će se realizacijom ovog projekta u cijelosti rasteretiti prsten oko Rijeke i više nećemo imati nikakvih zapreka i zaustavljanja. Time će se ublažiti prometna zagušenost, posebno tijekom ljetnih mjeseci', rekao je ministar Butković naglasivši da će ulaz u Opatiju i Matulje biti riješen na adekvatan način.

'Dobili smo respektabilnog izvođača, a radovi će biti gotovi negdje početkom 2027. godine, kada bi trebao i Istarski ipsilon u cijelosti biti gotov do čvora Matulji, a kojeg uspješno provodi Bina Istra', izjavio je Butković dodavši da je Istarski ipsilon ujedno i najveći cestovni infrastrukturni projekt trenutno u Hrvatskoj.

Zahvalio je Općini Matulji koja je odigrala značajnu ulogu u rješavanju imovinsko-pravnih odnosa, ali i Hrvatskim autocestama te podsjetio na nedavnu izgradnju čvora Trinajstići, koji je otvoren prošle godine i čvora Orehovica, koji je gotov te će kroz mjesec dana biti u funkciji. Zaključio je kako se svime navedenim nastavlja s kontinuiranim ulaganjima u cestovnu infrastrukturu oko Rijeke.

Načelnik Općine Matulji Vedran Kinkela rekao je kako je riječ o ozbiljnom projektu koji će donijeti suvremena prometa rješenja i riješiti prometna zagušenja u Matuljima.

'Drago mi je da se suradnja uključenih institucija nastavlja te da zajedno radimo i na izgradnji autocestovnog čvora na Miklaviji, gdje će naša najveća radna zona konačno dobiti izravan ulaz s autoceste. Također, istovremeno radimo na nekim drugim prometnim rješenjima koja će smanjiti gužve kroz Matulje, primjerice izgradnja rotora u centru Matulja', rekao je načelnik Kinkela te naglasio kako je infrastruktura glavni čimbenik učinkovitog prometa, protoka roba, ali i turizma.

Boris Huzjan, predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta izrazio je zadovoljstvo ovim projektom te je rekao kako je riječ o vrlo značajnoj investiciji za ovo područje, kojim će se bitno podiči protočnost za lokalni promet, a postojeće autoceste A8 i A7 spojiti.

Vaša reakcija na temu