Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Sales4Future: Nakon spektakla s Vukom s Wall Streeta, Prodajni Mindset dovodi vodećeg svjetskog trenera prodaje

Sales4Future: Nakon spektakla s Vukom s Wall Streeta, Prodajni Mindset dovodi vodećeg svjetskog trenera prodaje

Konferencija će se održati 20. studenog 2025. u Mozaik Event Centru

Vodeći svjetski trener prodaje Daniel G prvi će put javno govoriti u Hrvatskoj, ali i regiji. U Zagreb dolazi na poziv ekipe Prodajnog Mindseta, koja je 2023. dovela i pravog Vuka s Wall Streeta Jordana Belforta, potaknuvši tako svojevrsnu evoluciju prodaje i širenje ovog jedinstvenog koncepta edukacije i umrežavanja i van granica Hrvatske. Njihova nova konferencija Sales4Future održat će se 20. studenog 2025. u Mozaik Event Centru, a uz Daniela G (punog imena Daniel Guaragna), govorit će svjetska ikona dizajna Karim Rashid i drugi stručnjaci za prodaju.

Daniel G (31) se već kao mlad nametnuo kao globalni autoritet za osobni razvoj, liderstvo i poduzetništvo. Njegove obuke prošlo je više od 2 milijuna ljudi, iza njega je više od 700 govora, a na Instagramu ga prati čak 5.4 milijuna ljudi. Ovaj Kanađanin, porijeklom iz Italije, u prodaju je ušao još s 14 godina kada je radio kao trgovački putnik i već tada shvatio koliko je važno savladati psihologiju kupca, a ne samo 'gurati' proizvod. Danas transformira tradicionalnu prodaju i uči prodajne timove važnosti brzog zatvaranja prodaje te stvaranja dugogodišnjih poslovnih odnosa.

Utjecajni američki industrijski dizajner Karim Rashid (65), rođen u Egiptu, a odgojen u Kanadi, spaja funkcionalnost i futurističku estetiku. Osim čak 300 nagrada, u njegovom portfelju su, između ostalih, luksuzni i svjetski poznati brendovi Kenzo, Hugo Boss, Audi i Samsung, a u Zagrebu će otkriti kako ojačati brend kroz dizajn.

Konferencija Sales4Future novi je iskorak Prodajnog Mindseta u njihovoj misiji unapređenja prodajnih vještina, a iza koje stoje iskusni poduzetnici Vedran Sorić i Ognjen Bagatin. Od svog osnutka prije pet godina, Prodajni Mindset fokusiran je na profesionalizaciju i jačanje standarda prodaje te uz pomoć struke otkriva tajne vrhunskih prodavača.

'Za Prodajni Mindset transformacija tradicionalne prodaje nije samo tema ovogodišnje konferencije Sales4Future, već je evolucija prodaje jedno od temeljnih načela našeg rada. Dolazak svjetskih imena poput Daniela i Karima, a ranije i Belforta, jedinstvena je prilika za usavršavanje i inspiraciju prodavača, čiji se posao nerijetko percipira kao nešto negativno. Dodatna je to vrijednost svega što u Klubu i Akademiji Prodajnog Mindseta već radimo; kombiniramo psihološke, tehničke i praktične aspekte moderne prodaje te redovito potičemo umrežavanje i edukaciju svih koji imaju izravan ili neizravan doticaj s prodajom, a žele postati bolji i uspješniji i u poslovnom i u osobnom razvoju', poručuju Sorić i Bagatin.

Detaljan program Sales4Future konferencije bit će objavljen idućih mjeseci, a već je poznato i da, nakon radnog dijela, posjetitelje očekuje večernji tematski party uz uvijek odlično raspoložen glazbeni trio Parmachy.

Prva velika konferencija Prodajnog Mindseta, The Wolf Strikes Again, bila je najuspješnija regionalna konferencija desetljeća, a nadmašila je i očekivanja organizatora uz popunjene kapacitete, značajan rast članstva u Klubu Prodajni Mindset i pokretanje franšize u Sloveniji. Nagrađena je HUOJ zlatnim Grand PRix-em za organizaciju i komunikaciju događanja, a dospjela je i u pitanje popularnog HRT-ovog kviza Potjera.

Ulaznice za Sales4Future je moguće nabaviti na: https://www.entrio.hr/en/event/konferencija-sales4future-by-prodajni-mindset-25247.

Vaša reakcija na temu