Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay.com PREDSTAVLJENA NOVA STRATEGIJA Jednostavnije jedinstveno tržište kako bi poduzeća odabrala Europu

PREDSTAVLJENA NOVA STRATEGIJA Jednostavnije jedinstveno tržište kako bi poduzeća odabrala Europu

Donosimo detalje

Europska komisija danas je predstavila strategiju jedinstvenog tržišta kojoj je cilj stvaranje jednostavnijeg, neometanog i snažnijeg europskog domaćeg tržišta.

U strategiji se utvrđuju odvažne mjere za smanjenje postojećih prepreka trgovini i ulaganjima unutar EU-a, pomaže MSP-ovima da posluju i prošire svoje aktivnosti te se smanjuje opterećenje poduzeća jačanjem digitalizacije. Strategija poziva države članice da odigraju svoju ulogu kako bi tržište EU-a postalo najbolji izbor za poduzeća, radnike i potrošače. U današnjem svijetu, obilježenom gospodarskom nestabilnošću i trgovinskim napetostima, tržište EU-a glavni je pokretač naše konkurentnosti. 

Zahvaljujući tržištu EU-a BDP Unije povećao se za najmanje 3 – 4% te je otvoreno ukupno 3,6 milijuna radnih mjesta. Daljnjom integracijom jedinstvenog tržišta već ostvareni dobici bi se udvostručili.

Vaša reakcija na temu