Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tommy otvorio novo prodajno mjesto u Rijeci

Tommy otvorio novo prodajno mjesto u Rijeci

Radi se na dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u Primorsko-goranskoj županiji

Otvoreno je novoi - maximarket – na adresi Vere Bratonje 28, čime je dodatno osnažena lokalna prisutnost  Tommyja na riječkom području i nastavljen proces daljnje integracije bivših prodavaonica 'Brodokomerc nova' u prodajni sustav Tommyja.

Preuzimanje Brodokomerca označilo je značajniju prisutnost Tommyja na lokalnom tržištu, što  je rezultiralo unapređenjem ponude u pogledu asortimana i konkurentnosti, te adaptaciju i  modernizaciju prodajnih prostora uz očuvanja radnih mjesta zaposlenika.

Novo otvorena poslovnica je adaptirana i prilagođena standardima uređenja Tommyja, pri čemu  je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje, uključujući i  samoposlužne blagajne koje olakšavaju i ubrzavaju proces plaćanja, dok je istovremeno  moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže instaliranjem sustava za prihvat ambalaže  najnovije generacije.

Ponuda Tommyja, u svim prodajnim formatima je prepoznatljivo dobra i karakterizira je široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a u novo otvorenom maximarketu u Rijeci  posebno se ističu odjeli mesnice, gastronomije i pekarstva sa dnevno svježom ponudom. 
Ukupna korisna površina maximarketa je 800 četvornih metara. 
U cijeloj prodajnoj mreži Tommyja, a posebno u novo otvorenim i renoviranim prodavaonicama, nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce.

Tommy nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj, čime  pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji, s posebnim naglaskom na Primorsko-goransku županiju.

Vaša reakcija na temu