Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
HNK Hajduk i adidas predstavili treći dres za sezonu 2025./2026. povodom stote obljetnice 'Kraljice lopte'

HNK Hajduk i adidas predstavili treći dres za sezonu 2025./2026. povodom stote obljetnice 'Kraljice lopte'

Fokus dizajna bio je spoj prošlosti i modernog izričaja

Hrvatski nogometni klub Hajduk i globalni sportski brend adidas predstavili su treći dres za sezonu 2025./2026., posebno izdanje kojim se obilježava nadolazećih sto godina operete Kraljica lopte. Tijardovićevo djelo iz 1926. godine, nastalo povodom 15. rođendana Hajduka, a na inicijativu poznate braće Fabjana i Luke Kaliterne, učinilo je Klub jedinstvenim u svjetskom nogometu - jedinim koji ima vlastitu operetu i dan danas.

Treća garnitura ostaje vjerna tradicionalnoj bijeloj boji koja simbolizira identitet Hajduka, ali dolazi u suvremenom izdanju. Polo ovratnik i reljefne pruge dodaju mu klasičnu eleganciju, dok zlatne tri crte, adidasov logo i klupski grb savršeno naglašavaju jubilej koji slijedi. Fokus dizajna bio je spoj prošlosti i modernog izričaja, stvarajući dres koji igrače i navijače uvodi u godinu obilježavanja stote obljetnice i povezuje tradiciju s novim sportskim izrazom.

Kako bi se oživio duh vremena u kojem je skladatelj Ivo Tijardović napisao operetu, novi dres fotografiran je u dvorani Hrvatskog narodnog kazališta u Splitu koja nosi njegovo ime. Klasični interijer i vizualna estetika prostora stvorili su ambijentalnu poveznicu s nadolazećom obljetnicom.

- Želja nam je bila da ovaj dres obilježi godinu koja je pred nama, ali i da podsjeti na kreativnu hrabrost vremena u kojem je nastala 'Kraljica lopte'. Tijardović je tada učinio nešto što nitko nije očekivao - spojio je nogomet i scensku umjetnost. Upravo ta ideja pomicanja granica bila nam je inspiracija u suradnji s adidasom. Novi dres zato nosi simboliku jubileja, ali i optimizam s kojim želimo ući u 2026. godinu - izjavila je Marinka Akrap, članica Uprave i direktorica marketinga Hajduka.

Kao i dosadašnje garniture i ova je izrađena od 100 % recikliranog poliestera, a pri njegovoj izradi korištena je najnovija adidasova AEROREADY tehnologija koja regulira vlagu i osigurava igračima udobnost i suhoću u svakom trenutku utakmice.

- Nakon što su domaći i gostujući dres već predstavljeni, s posebnim zadovoljstvom donosimo i treću garnituru. U suradnji s Hajdukom uvijek polazimo od priče i nasljeđa Kluba, pa je tako bilo i ovoga puta. Željeli smo naglasiti prepoznatljivu bijelu boju i klasične elemente, uz detalje koji dizajnu daju novu eleganciju. Zlatni detalji posebno podižu vizualni dojam i stvaraju profinjen kontrast. Uz estetski dojam, jednako nam je važna i udobnost, pa smo i ovu garnituru izradili prema najvišim tehnološkim standardima. Vjerujemo da će ga igrači i navijači s ponosom nositi i veselimo se utakmicama koje slijede - izjavila je Petra Franić iz adidasa.

Dres je od danas dostupan za kupnju na Hajdukovom Web Shopu i u svim službenim Fan shopovima. 

Ova suradnja Hajduka i adidasa potvrđuje Hajdukov status među elitnim europskim klubovima koje oprema adidas - uz Real Madrid, Manchester United, Bayern München, Juventus i druge. Kao vodeći svjetski sportski brend, adidas već desetljećima oblikuje suvremeni nogomet kroz inovaciju, tehnologiju i partnerstva s klubovima koji imaju dubok odnos sa svojom zajednicom, baš poput Hajduka.

Vaša reakcija na temu