Jučer su objavljeni svi kandidati za novi Nadzorni odbor, a objavljena su i njihova motivacijska pisma. Evo što je napisao dr. sc. Krešimir Krolo:
'Motivacija za sudjelovanjem u NO Hajduka proizlazi iz želje da se kvalitetnim nadzorom osigura provedba više, kako osobno to vidim, temeljnih stvari po pitanju razvoja i održivosti kluba i institucije kao što je Hajduk, a to su a) dugoročna organizacijska i sportska strategija b) moderniziran i stručan marketinško-komunikacijski segment c) kontintiket daljnjeg razvoja i institucionalizacije rada Akademije, zasnovanog na najsuvremenijim trendovima i metodama rada s mladima.
Osim kvalitene i stabilne unutarnje organizacije, smatram bitnim i unaprijediti nadzor nad financijskim obvezama i planovima kako bi se mogao raditi dugoročni sustav selekcije sportskog kadra, s jako malo improvizacija i ad-hoc rješenja koje mogu potencijalno destabilizirati održivost kluba.
Vještine koje smatram da posjedujem i koje mogu pridonijeti kvalitetnijem nadzoru rada uprave vezani su za dugogodišnje iskustvo rada, kako u privatnom, tako i u javnom sektoru i vezani su za poznavanje modela rada u a) poduzetništvu b) komunikacijama c) složenim organizacijskim sustavima javnog karaktera i rada s mladima.
Primjerice, s jedne strane višegodišnji rad za firmu Bašta d.o.o. (poznatija kroz brand The Garden, u vlasništvu britanskog poduzetnika Nicka Colgana) pružila mi je dovoljno iskustva u razumijevanju odnosa prema važnosti dugoročnog planiranja, praćenja inovacija i moderniziranja poslovanja, ali i važnosti kontroliranih poslovnih rizika u nestabilnom i administrativnom opterećenom kontekstu hrvatskog trfišta.
S druge strane, više od dvanaest godina sam zaposlenik javnog svcučilišta te sam se kroz proces sudjelovanja u razvoju strateških i razvojnih dokumenata temeljito upoznao s važnošću imperativa jasno definiranih ciljeva i sustava koje obvezuju pojedince da se drže širih smjernica rada, umjesto da složeniji radni kolektiv ovisi o promjenjivosti pojedinaca, što u suštini najbolje opisuje i klupska krilatica 'Svi smo mi prolazni, samo je Hajduk vječan'.
Mišljenja sam kako upravo ta fraza ne smije ostati samo na razini navijačke simbolike, već mora biti institucionalizirana kao jasan i smisleni sustav koji će se odnositi na sve uposlenike u klubu, bez obzira na njihov položaj u radnoj hijerarhiji.
Na kraju, posjedujem i istraživačko i praktično (višegodišnji rad na lokalnoj radio postaji) iskustvo po pitanju 'klasičnih' i digitalnih medija te razumijem važnost razvijanja i usavršavanja marketinških i komunikacijskih potencijala kluba, a sa svrhom približavanja standardima koji su nužni za bolje poslovne rezultate na suvremenom (sportskom, ali i svakom drugom tržištu.'
Krolo Krešimir