Tommy i Hajduk su potpisali novi, dugogodišnji ugovor o suradnji. Dogovor je postignut na način da je ugovor potpisan na pet fiksnih godina (u istom tom periodu će Hajduk na dresu imati logo Tommyja), a može potrajati i za dodatnih pet.
Tvrtka Tommy će godišnje uplaćivati Hajduku 4,73 milijuna kuna, a prema riječima Zorana Mamića, cjelokupan iznos koji Tommy dobije od udruge Naš Hajduk za otkup dionica će biti uplaćen klubu.
- Cijela priča je krenula od kada smo odlučili prodati dionice udrugi Naš Hajduk, jer smo htjeli da i Hajduk ima nekog benefita. Pokušat ću prozvati i neke dušebrižnike jer smo te novce mogli ostaviti sebi. Kako je to Hajduk na gubitku, ako smo tih pet milijuna eura mogli ostaviti sebi. Hajduk će dobiti taj iznos u pet, sedam ili osam godina, to ćemo vidjeti, ovisno o dinamici uplata od strane Našeg Hajduka - objasnio je Mamić i dodao:
- Ugovor nije čisto poslovni, ovo je puno više od toga. Pokazali smo se kao prijatelji kluba, ma što god netko mislio o tome. Formalno sam još uvijek član NO-a, dobivam sve materijale, ali ne sudjelujem u radu. To smo rekli kada smo odlučili prepustiti dionice udruge Naš Hajduk. Andabak je naš član, njega nismo htjeli mijenjati, dugi niz godina je tu. Mi ćemo se povući kada dođe za to vrijeme, na Skupštini. Znate da Gradsko vijeće nije pristalo da nas zamijene sa onima ispod crte. Udruga ima praktički devet od devet članova za izbor.
Predsjednik Hajduka Ivan Kos je kazao kako mu je čast što će se nastaviti suradnja s tvrtkom Tommy.
- Na dresu ćemo reklamu najmanje nositi sljedećih pet godina. Uspjeli smo sve iskristalizirati i zadovoljstvo je što ćemo nastaviti i produbiti suradnju. Pokazali su se kao partner i prijatelj kluba. Ovo je poziv i svim ostalim sponzorima s kojima nastojimo produžiti suradnju. Samo tako možemo biti jači i čvršći.
Predsjednik ovaj ugovor predstavlja kao odvojen proces od onog otkupa dionica Našeg Hajduka od Tommyja...
- Danas pričamo isključivo o odnosu Hajduka i tvrtke Tommy, to su dva odnosa koja nisu povezana. 4,73 milijuna kuna je tvrtka Tommy dužna, voljna, željna uplatiti na ime sponzorstva. I mi možemo pričati samo o tome i o tom iznosu.
Direktor marketinga Aljoša Bašić se prisjetio kako je to izgledalo prije četiri godine...
- Dobro se sjećam 2012. godine kada je Tommy pružio ruku, a plesali smo na rubu stečaja. Sada smo u 2016. u nekoj novoj fazi kluba i drago mi je što ste opet s nama - zahvalio je Bašić Mamiću.