Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Press Psihologija komuniciranja i etika u fokusu devetog izdanja konferencije PR, Media & Sports Days University of Mostar

Psihologija komuniciranja i etika u fokusu devetog izdanja konferencije PR, Media & Sports Days University of Mostar

Ovogodišnje izdanje okupit će preko 70 sudionika uključujući više od 30 izlaganja

Središnja tema devetog izdanja međunarodne znanstveno-stručne konferencije s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija PR, Media & Sports Days University of Mostar, koja je započela na Sveučilištu u Mostaru je Psihologija komuniciranja i etika u odnosima s javnošću, medijima i sportu. Trodnevna konferencija naglašava važnost razumijevanja psiholoških i etičkih aspekata u komunikacijskim procesima današnjeg društva.

Pozdravnim govorima otvorili su je rektor Sveučilišta u Mostaru prof. dr. sc. Zoran Tomić predsjednik Organizacijskoga odbora konferencije dr. sc. Marijan Primorac, doc.

Na svečanom otvaranju PR, Media & Sport Days University of Mostar konferencije, rektor SUM-a prof. dr. sc. Zoran Tomić naglasio je važnost pravilnog razumijevanja odnosa s javnošću u današnjem društvu te potrebu za modernizacijom znanja iz ovog područja. 

'Svaki dan sam svjedok kako se odnosi s javnošću krivo tumače, kako se prenose znanja koja su danas zastarjela. Zato služi ova konferencija da bi dala novo znanje i da bi to znanje stavili tamo gdje mu pripada u interdisciplinarni kontekst jer ono konvergira i nije samo za sebe', izjavio je prof. dr. sc. Tomić. Posebno je istaknuo kako ova konferencija ima ključnu ulogu u težnji za izvrsnošću u proučavanju odnosa s javnošću, posebno za studente koji su njezina primarna publika.

Konferenciju organiziraju Studij odnosa s javnošću i Studij novinarstva Filozofskog fakulteta u Mostaru uz suorganizatore Sveučilište Sjever iz Republike Hrvatske, Udruženje za odnose s javnostima u BiH - PRIBA te Udruga studenata odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru – PRUMO.

Program konferencije obuhvaća pet ključnih sekcija: odnosi s javnošću, mediji, sport, studentska sekcija te poster prezentacije. Konferencija ima za cilj jačanje interdisciplinarne suradnje između akademskih i profesionalnih krugova, uz naglasak na važnosti psiholoških uvida u području odnosa s javnošću, medija i sporta.

'Naša želja je da ova konferencija nastavi rasti kao središte za inovativne ideje. Naša vizija ostaje ista, želimo da konferencija postane vodeća platforma u regiji koja postavlja standarde u komunikacijskim praksama. Nadamo se da će i ovo izdanje, kao i sva prethodna, doprinijeti razvoju etičkih i psiholoških osviještenih komunikacijskih strategija koje će oblikovati buduće generacije stručnjaka u područjima odnosa s javnošću, medija i sporta', kazao je doc. dr. sc. Marijan Primorac, predsjednik Organizacijskog odbora.

Prvi dan devetog izdanja konferencije, donio je niz zanimljivih izlaganja i panel rasprava o etici i psihologiji u komunikacijskim procesima, s posebnim fokusom na odnose s javnošću i medije. Na studentskoj sekciji koja je okupila studentske grupe iz BiH, Republike Hrvatske i Srbije predstavljeni su projekti i istraživanja utjecaja etičkih aspekata komunikaciju i digitalne medije. Ovogodišnju nagradu za najbolju studentsku prezentaciju dobili su studenti Studija odnosa s javnošću Sveučilišta u Mostaru Barbara Damjanović, Laura Soče, Lucija Rakušić temom Manipulacija percepcije: Astroturfing i etički aspekti komunikacije u industriji duhana.

Svečanom otvorenju i službenom dijelu programa konferencije prethodio je panel pod nazivom Odnosi s javnošću između utjecaja i povjerenja: Iskustva i izazovi iz prakse, koji je otvorio važnu raspravu o izazovima u održavanju povjerenja u današnjem komunikacijskom okruženju. Uz panel, održana su izlaganja koja su se bavila etičkim, psihološkim i strateškim aspektima odnosa s javnošću.

Radni dio konferencije započeo je uvodnim predavanjima Digitalno doba i psihologija komuniciranja u 21. stoljeću kojim je obrađen utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na način na koji komuniciramo, dok je drugo predavanje 'Je li etika u odnosima s javnošću i novinarstvu oksimoron?', postavilo izazovno pitanje o etici u profesijama koje se suočavaju s komercijalnim interesima i potrebom za brzim, često senzacionalističkim informacijama.

Kao i svake godine, organizacijski odbor konferencije nagradio je istaknute pojedince koji su zaslužni za promicanje i razvoj struke. Plaketu za izuzetan doprinos razvoju odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija u Jugoistočnoj Europi dobili su prof. dr. sc. Iva Rosanda Žigo i prof. emerita Jadranka Lazić Lasić sa Sveučilišta Sjever te Manlio Napoli sa Sveučilišta u Mostaru.

Ovogodišnje izdanje konferencije u tri dana održavanja okupit će preko 70 sudionika uključujući više od 30 izlaganja. Program konferencije traje tri dana te je izravan prijenos moguće pratiti put livestreama Sveučilišne televizije na poveznici.

Vaša reakcija na temu