Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Press DMB Ćakule uspješno održane u Rogoznici: Spoj sporta, turizma i inspirativnih priča

DMB Ćakule uspješno održane u Rogoznici: Spoj sporta, turizma i inspirativnih priča

Donosimo fotogaleriju

Rogoznica je 4. i 5. rujna bila domaćin prvog izdanja DMB Ćakula, dvodnevne konferencije koja je okupila vodeće stručnjake iz svijeta sporta, marketinga i turizma. U organizaciji Dana malog baluna, Ćakule su ponudile bogat program panela, predavanja i opuštenog druženja uz more.

Tijekom dva dana, sudionici su imali priliku poslušati aktualne teme – od spajanja sporta i turizma, preko razvoja dječjeg sporta kroz projekte Vrtko i Dalmatinko Cup, pa sve do vizije Europskih sveučilišnih igara Split 2028. Poseban interes izazvali su razgovori o tome kako sportski uspjesi oblikuju destinacijski imidž te kako se sport može koristiti kao snažan alat za promociju Hrvatske u svijetu.

Na Ćakulama su sudjelovali brojni panelisti među kojima su bili Josip Pavić (državni tajnik Ministarstva turizma i sporta), Mislav Madirazza (brand manager, Zagrebačka pivovara), Haris Pavletić (predsjednik Hrvatskog akademskog sportskog saveza), Kiti Iveta (PRiredba), Luka Šipić (Vrh komunikacije), Lidija Bojić Ćaćić (IHF instruktorica), Bruno Blumenschein (voditelj prodaje i marketinga, Fortis Labor), Team Mataran (svjetski i europski prvaci iz Trogira), Julija Hrstić (marketing manager Dalmatinko kupa) i mnogi drugi.

'Treba težiti tome da subotom ujutro punimo planinarske staze, igrališta i šetnice oko Jaruna, Marjana i slično. Trebamo promijeniti način razmišljanja i na taj način postati sportska nacija', izjavio je tijekom panela Josip Pavić, državni tajnik Ministarstva turizma i sporta.

Osim bogatog programa, sudionici su uživali i u popratnim sadržajima – od pilatesa na plaži i networking pauza, pa sve do pool i boat partyja koji su Ćakulama dali posebnu mediteransku notu.

'Htjeli smo stvoriti konferenciju koja ne zvuči kao konferencija, želja nam je stvoriti opušteno i svima dostupno mjesto gdje se vode razgovori bez žurbe i plana, ali s puno duše. Sudeći po reakcijama sudionika, to smo i uspjeli, a ovo je tek početak' izjavio je Luka Plejić, direktor Dana malog baluna.

Prvo izdanje DMB Ćakula dokazalo je da sport, marketing i turizam imaju mnogo zajedničkih dodirnih točaka, a Rogoznica i Marina Frapa pokazali su se kao savršena kulisa za početak jedne nove priče.

Vaša reakcija na temu