Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Hugorouffiac from Pixabay GUŽVA U HRVATSKOM PAVILJONU U NEW YORKU 'Nastavljamo s izravnim letom do Dubrovnika, što uvelike doprinosi povećanju turističkog prometa'

GUŽVA U HRVATSKOM PAVILJONU U NEW YORKU 'Nastavljamo s izravnim letom do Dubrovnika, što uvelike doprinosi povećanju turističkog prometa'

Hrvatska je već godinama zvijezda na američkom tržištu

U New Yorku se ovog vikenda održava jedan od najvažnijih turističkih sajmova u Sjevernoj Americi. Hrvatska je jedina europska zemlja koja ima status partnera ovogodišnjeg sajma pa su u posebnom paviljonu Hrvatska turistička zajednica i gotovo 50 izlagača predstavili našu zemlju.

New York je magnet za turiste, no ovog je vikenda ugostio one koji žele putovati nekamo drugdje i one koji goste žele privući. Konkurencija je velika, na njujorški sajam dolaze svi koji nešto znače u svijetu turizma. Hrvatska je već godinama turistička zvijezda na američkom tržištu.

'Najave su odlične. Podsjetit ću da smo prošle godine ostvarili skoro pa pretpandemijski turistički promet s ovog tržišta s više od 560 tisuća dolazaka te milijun i 600 tisuća noćenja, da i ove godine nastavljamo s izravnim letom između New Yorka i Dubrovnika, što uvelike doprinosi povećanju turističkog prometa', za HRT Dnevnik rekao je Kristijan Staničić, direktor HTZ-a.

U hrvatskom paviljonu gužva. Agenti, novinari, putnici, svi imaju pitanja za izlagače.

'Tražimo ideje za putovanje, došli smo baš zbog Hrvatske, jer tamo planiramo ići na jesen. Tek smo počeli planirati taj put', naveo je jedan od posjetitelja. 

'Vaši su nacionalni parkovi lijepi, arhitektura vam je lijepa, a ljudi s kojima sam se susrela do sada susretljivi su i prijateljski raspoloženi, osjećam se dobrodošlom', kazala je Erica Wall, turistička agentica, DPB Travel.

U New Yorku su se predstavile sve županije, hotelijeri, turističke tvrtke i agencije, a za više od stotinu američkih turističkih agenata HTZ je održao poslovnu radionica na kojoj se govorilo i o prednostima ulaska Hrvatske u eurozonu i Schengen.

'To su sad već specijalizirani agenti. Oni točno znaju što žele. I mi u stvari pokušavamo na različite načine motivirati ih da spojimo ono što Hrvatska nudi s onim što oni mogu prodavati na američkom tržištu', istaknula je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku.

Prošla je godina bila godina povratka putovanjima. Amerikanci su posjećivali obitelji, prijatelje, kampove i nacionalne parkove. 2023. godina je kada, prema turističkim analizama, planiraju putovati na dugo željene destinacije.

Hrvatska želi biti ta destinacija i to ne samo u ljetnim mjesecima. Tome bi pridonijeli izravni letovi sa SAD-om koji bi počeli i prije svibnja, oko čega lobiraju HTZ i partneri.

Vaša reakcija na temu