Jadrolinija je objavila međunarodni red plovidbe koja u slučaju najkraće prekomorske veze između Zadar i Ancona postaje dvostruka. Uz trajektnu bit će i to i katamaranska linija koju će održavati katamaran Jelena. U visokoj sezoni planirano je do pet tjednih veza, a putovanje traje samo četiri sata, što omogućuje brz dolazak na odredište i veću fleksibilnost, navodi se u objavi Jadrolinije u kojoj se nitko ne sjeća da je vožnja hidrogliserom nekadašnje agencije Turisthotela, a poslije Mia Toursa, trajala tri sata po dobrim uvjetima na moru.

Umjesto trajekta Marko Polo koji je stavljen na lokalne linije, pa tako i na onu najudaljeniju za Lastovo, trajekt za tri linije s Italijom postao je Dalmacija. Za Jadroliniju taj je trajekt od lani perjanica flote.
Trajekt Dalmacija preuzima ključnu ulogu na međunarodnim linijama. Tijekom cijele godine plovi na liniji Split – Ancona, a u sezoni i na linijama Dubrovnik – Bari te Split – Bari, nudeći putnicima sve pogodnosti suvremenog i prostranog broda – od premium aviosjedala i restorana do prostora za odmor i zabavu, ističe se u informaciji iz Jadrolinije.
Zadar kao luka bit će kao i prijašnjih godina rupa u plovidbenom redu koji će se kao i do sada odvijati tri, pa pate puta tjedno, ali samo od 12. lipnja što će biti raniji početak pa do kraja kolovoza.
Lani je to bilo od 26. lipnja, s tim da je do 25. srpnja odvijala se samo petkom, a zadnja plovidba Marka Pola iz Gaženice za Anconu bila je 4. rujna.
'Dalmacija' je kao 'Oslofjord' izgrađena 1993. godine u norveškom brodogradilištu Fosen Mekaniske Verksteder AS, zatim 2014. godine rekonstruirana u STX-u u Finskoj prema projektu OSK designa koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije. 'Dalmacija' je najveći brod u povijesti flote Jadrolinije. Prosječna brzina broda je 17 čvorova, a kapacitet 1 800 osoba i 350 automobil, piše 057 Info.