Kako postati superdomaćin obiteljskog smještaja?

Kako postati superdomaćin obiteljskog smještaja?

Odgovor na ovo pitanje dala je Ankica Ćaleta u svojoj knjizi

Kako postati superdomaćin obiteljskog smještaja?

Odgovor na ovo pitanje dala je Ankica Ćaleta u svojoj knjizi 'Obiteljski smještaj #superdomaćin', koja je danas predstavljena u Šibeniku, u interpretacijskom centru Civitas Sacra, uz podršku prijatelja projekta, Turističke zajednice grada Šibenika. 

Autorica je u knjizi sažela svoje dugogodišnje iskustvo rada s privatnim iznajmljivačima, kao i svoje vlastite utiske, s obzirom da je i sama vlasnica smještajnih objekata te ih pretočila u motivacijski priručnik za iznajmljivače.

Upravo obiteljski smještaj zauzima više od 50% smještajnog kapaciteta u RH pa će ova knjiga, simboličnog podnaslova #superdomaćin poslužiti kao temelj poslovanja svima onima koji žele uspješno upravljati smještajnim objektom i zadovoljstvom gosta.

Ovo je jedan izvrstan motivacijski priručnik jer zaista ne služi tome da se pročita samo jednom, već je koncipiran tako da se na određena poglavlja možete uvijek iznova vraćati i tako doprinijeti poboljšanju svog smještajnog objekta s raznih aspekata, od realizacije poslovnog plana i formiranja cijena, izrade vlastitog brenda, web stranice i društvenih mreža, preko postizanja autentičnosti, do rada na sebi, gostoljubljivosti i u konačnici kompletnom napretku vašeg smještajnog objekta.

'Posebna vrijednost ove knjige je to što tijekom čitanja nemate osjećaj da autorica pred vas iznosi samo suhoparne činjenice, više vam se čini kao da s njom vodite prijateljski razgovor u kojem dobivate informacije iz prve ruke o tome što gosti traže i kako će izgledati budućnost uspješnog iznajmljivanja u Hrvatskoj', jedan je od brojnih osvrta na knjigu koji se mogu pročitati na ovom linku.

Obiteljski smještaj u hrvatskom turizmu ima veliku ulogu, a često imamo dojam kako je sektor prepušten sam sebi. U središtu je usluge domaćin i upravo je on najvažnija karika za uspješno poslovanje smještajnog objekta. Najvažnija usluga koju domaćin pruža je gostoprimstvo, a taj osjećaj gost odnosi kući nakon boravka u našoj destinaciji te to nesumnjivo ima utjecaj na cjelokupni brend Hrvatske kao destinacije. 

Pandemija koronavirusa je izjamljivačima dala do znanja da više ne mogu računati kako će se u sezoni popuniti svi apartmani, bez obzira na kvalitetu i uslugu, već da je u iste potrebno ulagati. Iznajmljivanje obiteljskog smještaja u turizmu zahtjevan je i složen posao, koji je u vremenu u kojem danas živimo postao još izazovnijim.

Uspjeti u ovom poslu znači imati zadovoljne goste i popunjene smještajne kapacitete, a da bi se u tome uspjelo potrebno je biti #superdomaćin i upravo ovaj vodič može pomoći svakome tko želi to ostvariti.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(90676, "");
Pregledaj komentare
29